Vanessa
Zitat von Wandelaar5 am Juli 24, 2021, 5:42 pm UhrMijn favoriete dame verdient ook een review. Vanessa is een type ruwe bolster, blanke pit. Als haar iets niet zint zal ze het altijd zeggen "ich bin frech" zijn haar eigen woorden. Dat maakt haar voor mij heel leuk. Wil je een dociel meisje die precies doet wat je zegt, dan ben je bij haar aan het verkeerde adres. Wil je een spannende kamergang waar steeds andere dingen kunnen gebeuren met een vrijgevochten zelfstandige vrouw met een topservice en de mooiste billen van Sixsens, dan ben je bij haar aan het juiste adres. En ondertussen van binnen lief en een klein hartje.
Ze doet trouwens ook SM, waarbij zij de domina is, maar dat is aan mij niet besteed.
Mijn favoriete dame verdient ook een review. Vanessa is een type ruwe bolster, blanke pit. Als haar iets niet zint zal ze het altijd zeggen "ich bin frech" zijn haar eigen woorden. Dat maakt haar voor mij heel leuk. Wil je een dociel meisje die precies doet wat je zegt, dan ben je bij haar aan het verkeerde adres. Wil je een spannende kamergang waar steeds andere dingen kunnen gebeuren met een vrijgevochten zelfstandige vrouw met een topservice en de mooiste billen van Sixsens, dan ben je bij haar aan het juiste adres. En ondertussen van binnen lief en een klein hartje.
Ze doet trouwens ook SM, waarbij zij de domina is, maar dat is aan mij niet besteed.
Zitat von Liefhebber am April 20, 2023, 1:10 pm UhrJazeker, maar ze was van de week nog weg voor orthodox pasen
Jazeker, maar ze was van de week nog weg voor orthodox pasen
Zitat von oups am April 22, 2023, 7:37 am UhrZou iemand haar beter kunnen omschrijven en vertellen op welke plek zij zich meestal bevindt in de bar. Met dank bij voorbaat.
Zou iemand haar beter kunnen omschrijven en vertellen op welke plek zij zich meestal bevindt in de bar. Met dank bij voorbaat.
Zitat von peterp095 am April 22, 2023, 7:52 am UhrQuote from oups on April 22, 2023, 7:37 amZou iemand haar beter kunnen omschrijven en vertellen op welke plek zij zich meestal bevindt in de bar. Met dank bij voorbaat.
Zit meestal naast de trap, juist voor de speelautomaten
meestal samen met Miruna,Mickey,Elena, Alicia
Quote from oups on April 22, 2023, 7:37 amZou iemand haar beter kunnen omschrijven en vertellen op welke plek zij zich meestal bevindt in de bar. Met dank bij voorbaat.
Zit meestal naast de trap, juist voor de speelautomaten
meestal samen met Miruna,Mickey,Elena, Alicia
Zitat von oups am April 22, 2023, 8:38 am UhrDankjewel. Er zijn er veel in deze hoek. Ik ken Alicia, Diana, Flory en Alef. Maar niet de anderen. Kunt u Vanessa fysiek omschrijven aub?
Dankjewel. Er zijn er veel in deze hoek. Ik ken Alicia, Diana, Flory en Alef. Maar niet de anderen. Kunt u Vanessa fysiek omschrijven aub?
Zitat von Wandelaar5 am April 22, 2023, 3:39 pm UhrHele mooie billen, natuurlijke B cup, iets langer dan de meeste dames, normaal/slank postuur, lang zwart haar, tattoo van 3 vlinders op haar rechter schouderblad. En de 4 dames die je noemt kunnen haar ook zeker aanwijzen. Vraag bij de hoge tafel tussen de bar en de gokkasten gewoon naar haar.
Hele mooie billen, natuurlijke B cup, iets langer dan de meeste dames, normaal/slank postuur, lang zwart haar, tattoo van 3 vlinders op haar rechter schouderblad. En de 4 dames die je noemt kunnen haar ook zeker aanwijzen. Vraag bij de hoge tafel tussen de bar en de gokkasten gewoon naar haar.
Zitat von Wandelaar5 am Juli 20, 2023, 12:46 pm UhrVanessa is terug van haar vakantie.
Vanessa is terug van haar vakantie.
Zitat von peterp095 am Juli 20, 2023, 3:00 pm UhrQuote from Wandelaar5 on July 20, 2023, 12:46 pmVanessa is terug van haar vakantie.
Inderdaad....inmiddels reeds een week
Quote from Wandelaar5 on July 20, 2023, 12:46 pmVanessa is terug van haar vakantie.
Inderdaad....inmiddels reeds een week