Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesVanessa
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Vanessa

Mijn favoriete dame verdient ook een review. Vanessa is een type ruwe bolster, blanke pit. Als haar iets niet zint zal ze het altijd zeggen "ich bin frech" zijn haar eigen woorden. Dat maakt haar voor mij heel leuk. Wil je een dociel meisje die precies doet wat je zegt, dan ben je bij haar aan het verkeerde adres. Wil je een spannende kamergang waar steeds andere dingen kunnen gebeuren met een vrijgevochten zelfstandige vrouw met een topservice en de mooiste billen van Sixsens, dan ben je bij haar aan het juiste adres. En ondertussen van binnen lief en een klein hartje.

Ze doet trouwens ook SM, waarbij zij de domina is, maar dat is aan mij niet besteed.

Molaar, Liefhebber und loving-it haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarLiefhebberloving-it

Werkt Vanessa nog in SS?

Liefhebber hat auf diesen Beitrag reagiert.
Liefhebber

Jazeker, maar ze was van de week nog weg voor orthodox pasen

Vandaag was ze er niet

Zou iemand haar beter kunnen omschrijven en vertellen op welke plek zij zich meestal bevindt in de bar. Met dank bij voorbaat.

Quote from oups on April 22, 2023, 7:37 am

Zou iemand haar beter kunnen omschrijven en vertellen op welke plek zij zich meestal bevindt in de bar. Met dank bij voorbaat.

Zit meestal naast de trap, juist voor de speelautomaten

meestal samen met Miruna,Mickey,Elena, Alicia

Wandelaar5 und oups haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5oups

Dankjewel. Er zijn er veel in deze hoek. Ik ken Alicia, Diana, Flory en Alef. Maar niet de anderen. Kunt u Vanessa fysiek omschrijven aub?

Hele mooie billen, natuurlijke B cup, iets langer dan de meeste dames, normaal/slank postuur, lang zwart haar, tattoo van 3 vlinders op haar rechter schouderblad. En de 4 dames die je noemt kunnen haar ook zeker aanwijzen. Vraag bij de hoge tafel tussen de bar en de gokkasten gewoon naar haar.

Liefhebber und oups haben auf diesen Beitrag reagiert.
Liefhebberoups

Vanessa is terug van haar vakantie.

Quote from Wandelaar5 on July 20, 2023, 12:46 pm

Vanessa is terug van haar vakantie.

Inderdaad....inmiddels reeds een week

ronvdBon hat auf diesen Beitrag reagiert.
ronvdBon