Sofia / Serena (ROM)
Zitat von DrDre1978 am Februar 11, 2025, 11:00 pm UhrZaterdag 08 februari naar Lemiers afgereisd om aldaar mijn eigen feestje te vieren. Eenmaal aangekomen zoals altijd een hartelijk welkom van Colinda. Na het omkleden afgedaald naar de bar alwaar het vrij kalmpjes was en een relaxte sfeer hing. Onderweg liep ik (alsof het zo zijn moest) al kort onderaan de trap de altijd mooie Nikki tegen het lijf. Net op weg naar haar locker om vervolgens een sigaretje te gaan roken. Dit kwam mooi van pas zodat ik even snel een latte kon gaan nuttigen aan de bar. En mijn ogen even de kost gaf om te zien welke newbie's er aanwezig waren. Klaarblijkelijk had zich al rondgesproken dat ik er was om mijn eigen feestje te vieren en meerdere dames feliciteerden me. Oa de altijd goed gekleedde en lachse Mira ...... en vervolgens ook nog enkele andere dames die mij en ik hen al ken.
Lulu nog koot op mijn beurt dan weer haar gefeliciteerd met haar bekroning tot miss Sixsens 2024 !
Intussen was Nikki klaar met het sabbelen en zuigen op haar nicotine staaf en vonden we beiden het nu wel tijd worden dat ze kon gaan sabbelen en zuigen op mijn staaf. Eenmaal aangekomen op kamer 7 was het weer als vanouds. Maar dit niet voordat ik Nikki verwend had (Ladies First) en zij weer op haar manier een hoogte punt bereikt , waarbij ik moet uitkijken voor lichamelijk letsel op te lopen ! hahaha !
Na deze kamer was de planning te gaan eten en na het restaurant bezoek Vanessa als toetje te nuttigen. Helaas liep een en ander anders. We zullen het maar op miscommunicatie houden. Nog voor het restaurant bezoek liep ik op de gang bij de cinema een beeldschone van vele tatoo's en piercing voorziene dame aan die zich voorstelde als Sofie from Italia.
Ze wist me met de juiste woorden , de lach en de zwoele blik in haar ogen toch om te krijgen. Het tonen van haar prachtige voorgevel en haar gepiercte tepels waren het laatste zetje dat ik nodig had. Echter wilde ik nog 1 drankje doen alvorens we een kamer gingen fixen. Ze daalde naast me neer op een van de bankjes en we bespraken de wensen en de services incl bijbehorende onkostenvergoeding. En we vertrokken al snel richting kamer 7 , wederom deze kamer, toeval , maar toeval bestaat niet !
Na deze prima kamergang , samen met Sofia naar het restaurant gegaan om samen iets te eten. Aldaar vertelde ze me nog dat er een lesbisch trio mogelijk is met haar vriendin Serena (eveneens from Italia). Ik zei haar dat we dat bewaren voor wellicht een volgende keer. Na het eten zoals altijd op zoek naar een toetje/dessertje. Aangezien dit geplande dessert/toetje in de persoon van Vanessa in het water was gevallen, besloten de dag af te sluiten met een van mijn regulars de roemeens Irina (bl). En dit tegen mijn gewoonten in op een kamer dichtbij nr. 23.
Irina was net als zovaak een keuze met klaarkom garantie na reeds meerdere eerdere kamergangen gedaan te hebben.
Voldaan en zo goed als volledig geleegd , omkleden , bruikleengoederen inleveren bij Colinda de building verlatem. En huiswaarts vertrokken.
Al met al een geslaagd feestje !
Zaterdag 08 februari naar Lemiers afgereisd om aldaar mijn eigen feestje te vieren. Eenmaal aangekomen zoals altijd een hartelijk welkom van Colinda. Na het omkleden afgedaald naar de bar alwaar het vrij kalmpjes was en een relaxte sfeer hing. Onderweg liep ik (alsof het zo zijn moest) al kort onderaan de trap de altijd mooie Nikki tegen het lijf. Net op weg naar haar locker om vervolgens een sigaretje te gaan roken. Dit kwam mooi van pas zodat ik even snel een latte kon gaan nuttigen aan de bar. En mijn ogen even de kost gaf om te zien welke newbie's er aanwezig waren. Klaarblijkelijk had zich al rondgesproken dat ik er was om mijn eigen feestje te vieren en meerdere dames feliciteerden me. Oa de altijd goed gekleedde en lachse Mira ...... en vervolgens ook nog enkele andere dames die mij en ik hen al ken.
Lulu nog koot op mijn beurt dan weer haar gefeliciteerd met haar bekroning tot miss Sixsens 2024 !
Intussen was Nikki klaar met het sabbelen en zuigen op haar nicotine staaf en vonden we beiden het nu wel tijd worden dat ze kon gaan sabbelen en zuigen op mijn staaf. Eenmaal aangekomen op kamer 7 was het weer als vanouds. Maar dit niet voordat ik Nikki verwend had (Ladies First) en zij weer op haar manier een hoogte punt bereikt , waarbij ik moet uitkijken voor lichamelijk letsel op te lopen ! hahaha !
Na deze kamer was de planning te gaan eten en na het restaurant bezoek Vanessa als toetje te nuttigen. Helaas liep een en ander anders. We zullen het maar op miscommunicatie houden. Nog voor het restaurant bezoek liep ik op de gang bij de cinema een beeldschone van vele tatoo's en piercing voorziene dame aan die zich voorstelde als Sofie from Italia.
Ze wist me met de juiste woorden , de lach en de zwoele blik in haar ogen toch om te krijgen. Het tonen van haar prachtige voorgevel en haar gepiercte tepels waren het laatste zetje dat ik nodig had. Echter wilde ik nog 1 drankje doen alvorens we een kamer gingen fixen. Ze daalde naast me neer op een van de bankjes en we bespraken de wensen en de services incl bijbehorende onkostenvergoeding. En we vertrokken al snel richting kamer 7 , wederom deze kamer, toeval , maar toeval bestaat niet !
Na deze prima kamergang , samen met Sofia naar het restaurant gegaan om samen iets te eten. Aldaar vertelde ze me nog dat er een lesbisch trio mogelijk is met haar vriendin Serena (eveneens from Italia). Ik zei haar dat we dat bewaren voor wellicht een volgende keer. Na het eten zoals altijd op zoek naar een toetje/dessertje. Aangezien dit geplande dessert/toetje in de persoon van Vanessa in het water was gevallen, besloten de dag af te sluiten met een van mijn regulars de roemeens Irina (bl). En dit tegen mijn gewoonten in op een kamer dichtbij nr. 23.
Irina was net als zovaak een keuze met klaarkom garantie na reeds meerdere eerdere kamergangen gedaan te hebben.
Voldaan en zo goed als volledig geleegd , omkleden , bruikleengoederen inleveren bij Colinda de building verlatem. En huiswaarts vertrokken.
Al met al een geslaagd feestje !
Zitat von ijsbeerss am Februar 12, 2025, 11:48 am UhrSofia en Serena zijn gewoon Roemeens hoor. Niet Italiaans.
Sofia en Serena zijn gewoon Roemeens hoor. Niet Italiaans.
Zitat von DrDre1978 am Februar 12, 2025, 1:18 pm UhrDat vermoeden was er wel hoor maar ja je moet het soms doen met de info die ze delen met je ! En intussen review/post aangepast !
Dat vermoeden was er wel hoor maar ja je moet het soms doen met de info die ze delen met je ! En intussen review/post aangepast !