Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesSamira
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Samira

Samira loopt al een tijd rond in Sixsens, maar er is nog geen recensie van deze knuffelkoningin. Ze is begin 30 en heeft half lang donkerbruin haar. Ze is slank 1.55m klein, mooie billen en ze heeft nu een mooie B cup siliconen die goed bij haar lijfje past. We hadden al regelmatig contact (zij heeft mij een beter recept gegeven voor de Roemeense koekjes die ik wel eens bak). Vandaag werd het tijd voor een kennismaking op de kamer. En die was buitengewoon! Volledige Sixsens service met wat extra’s zoals de volle inzet van haar tongpiercing bij het zoenen en pijpen. Ze bereed mijn Barokkar als een volleerd kampioene met lekkere heupbewegingen en in het tweede standje spoot ik mijn condoom vol. Herhalingsgevaar is 100% en met presales en aftersales zat het voor deze kamer al goed. Aanrader dus. Ze zit en loopt meestal tussen de bar en de nooduitgang.

peterp095, Flyerke und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
peterp095FlyerkeGregdoux nôtres

morgen eens de ogen goed open houden en zien of we deze dame kunnen spotten

Dat is niet zo moeilijk. Gewoon bij de bardame vragen. Als ze er is met dat mooie weer morgen, dan zal ze wel regelmatig in de tuin te bewonderen zijn.

doux nôtres hat auf diesen Beitrag reagiert.
doux nôtres
Samira is een erg aardige vrouw die ervan houdt haar partner te plezieren. 
het biedt een hoog serviceniveau 
ze zuigt heel goed en heel diep, ze vindt het heerlijk denk ik 
en qua seks is het zeer flexibel en resistent. 
aanbevolen voor mannen met grote kalibers????
Ik hou van Samira, ze is een schattige vrouw.
Wandelaar5, doux nôtres und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5doux nôtresWithHair1960DrDre1978
Quote from Wandelaar5 on June 24, 2024, 8:58 am

Ze is begin 30 en heeft half lang donkerbruin haar. Ze is slank 1.55m klein, mooie billen en ze heeft nu een mooie B cup siliconen die goed bij haar lijfje past.

B-Cup ist aber etwas untertrieben. In diesem netzartigen Oberteil hätte ich auf mindestens C-Cup getippt. Für meinen Geschmack etwas zu viel für diese zierliche Person.

 

Wandelaar5 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5DrDre1978