Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesSaïra
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Saïra

Saïra: deze meid intigreert me. Ze is nog niet lang in de club. Een klein Roemeens meisje met zwart haar. Niet dun, maar ook niet echt dik. Kenmerk: ze loopt vaak topless en draagt ​​alleen een klein rokje dat net tot onder de billen reikt.
Als ze niet op haar kamer is, zit ze vaak op een van de sofa's, achter in de bar links (komend van de kino), met haar rug tegen de muur (in de buurt van de favoriete plek van Claudia). Maar lang blijft ze daar niet, want ik zie haar regelmatig opstaan ​​om de ene of andere eisbeer aan de bar proberen te verleiden.
Maar, hoewel ik haar regelmatig "loer", is ze nog nooit bij mij gekomen. Ik denk dat ik haar type niet ben.
Kan iemand iets meer zeggen over haar? Haar praktijken, haar gedrag in de kamer, haar diensten, enz. In 2 woorden, raad u ze aan?

Bachatero und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroLoveFromParis

Saïra is teruggekeerd naar SS na een maand vakantie. Ik vind haar vrij mooi, verzorgd, redelijk stevig gebouwd maar nog zeker binnen mijn normen. Rond 12.30 was ze nog vrij terwijl de meeste andere reeds aanwezige dames al op de kamer waren. Even nader kennis gemaakt en op naar de kamer.
Het werd een goede kamer met volledige SS-service zonder upselling, waarvan vooral de prima PZC mij is bijgebleven.
Je merkt ook dat ze sportief is aangelegd en sportieve dames hebben bij mij altijd een streepje voor.
Herhaling is zeker nog een keertje mogelijk…

Wandelaar5 und oups haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5oups

Zaterdag mijn vrijkaartje ingeleverd en voor het eerst met haar gekamerd. Erg aardige dame waar je tevens een goed gesprek mee kan voeren. Ze spreekt perfect engels. Service is zoals we die gewend zijn van ss. Hj , bj , en diverse standjes. Alles was bovengemiddeld. Herhalings gevaar is erg groot..... 😛

Bachatero, Wandelaar5 und Dutch-gentleman haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5Dutch-gentleman

Kan mij aansluiten bij vorige schrijvers.
Leuke jongedame met prettige spontane houding.
Iets voller dan de gmc dames waar ik meestal mee aangetroffen werd (aanwezige bekenden wisten dan ook njet hoe ze het hadden toen ik bekend maakte dat ik mij perfect geamuseerd had met Saira.
Wordt vervolgd, m’n agenda zit voorlopig vol maar wie weet vind ik in oktober toch nog ergens een gaatje..

Bachatero und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5
Saira is een heel mooie vrouw
ze doet haar werk goed
maar ze vindt het niet leuk als het lang duurt
na 15 minuten wil ze plezier bereiken.
jammer, ik neem graag de tijd en ik vind haar erg mooi
goede service, maar ze heeft haast om het af te maken
voor mij geen herhaling als ze haar houding niet verandert
30 minuten is 30 minuten.
Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5LoveFromParis

Maandag 29 juli is haar voorlopig laatste werkdag, ze geeft haar locker vrij dus kan best zijn dat het voor een langere tijd of zelfs definitief is…

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5