Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumOVERIGE: OVERIGEPrijzen
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Prijzen

12

Zouden er ook dames zijn die meer vragen dan €120/normaal- en €150/all-in.Bij de paar damens wat ik ken ligt het rond deze prijzen.Maar er zullen zeker mannen zijn die op een dag meerdere dames bezoeken en kennen dan ik en langer komen.

WAM hat auf diesen Beitrag reagiert.
WAM

Tot vorige week ging ik er vanuit dat als je tevoren geen prijs afspreekt, het tarief Euro 60/110 was. Afgelopen vrijdag ging ik met een dame, buiten de kamer spraken we een uur af. Op de kamer begon ze dat haar tarief Euro 140 was. Uiteindelijk kwamen we wel op het oorspronkelijke tarief uit, maar echt leuk wordt het dan niet meer. Leermomentje: vanaf nu buiten de kamer het al over de prijs hebben.

Wandelaar5 und sul1957 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5sul1957

Het normale tarief is niet € 120 maar € 110 per uur.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5
Quote from Tonio on August 22, 2024, 5:03 pm

Tot vorige week ging ik er vanuit dat als je tevoren geen prijs afspreekt, het tarief Euro 60/110 was. Afgelopen vrijdag ging ik met een dame, buiten de kamer spraken we een uur af. Op de kamer begon ze dat haar tarief Euro 140 was. Uiteindelijk kwamen we wel op het oorspronkelijke tarief uit, maar echt leuk wordt het dan niet meer. Leermomentje: vanaf nu buiten de kamer het al over de prijs hebben.

Welke dame was dit? Dergelijk gedrag moet meteen afgestraft worden.

Afstraffen is een verkeerd woordgebruik. Elke bezoeker moet gewoon vooraf de prijzen bespreken, dan is dat duidelijk. Dames zijn een prijs van 140 of 150 € of meer per uur waard.

oups hat auf diesen Beitrag reagiert.
oups

Bovenstaand bericht is afkomstig van iemand anders. Iemand die Eddy_V's nickname misbruikt. Hij trollt wel vaker hier. Vooral als het over prijzen gaat.

Komt de naam player jullie bekend voor?

Agronymus1, Tropische_verrassing und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1Tropische_verrassingWandelaar5MemeMooLoveFromParisoupsvergeetachtige beerWithHair1960
Quote from Eddy_V on August 22, 2024, 6:39 pm

Afstraffen is een verkeerd woordgebruik. Elke bezoeker moet gewoon vooraf de prijzen bespreken, dan is dat duidelijk. Dames zijn een prijs van 140 of 150 € of meer per uur waard.

Want die dames hebben een vergulde vagijn of wat? Ik ben best bereid een tientje meer te betalen voor een bloedje mooie dame. Net zoals ik bij een goede service op herhaling ga en/of een fooi geef. Maar 140-150 Euro of zelfs meer per uur? Waarom? Het over OVER grote deel van de dames houdt zich netjes aan de 60p30 en 110p60 tarieven.

Flyerke, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5sul1957bennie28ReizigerWithHair1960

Ik geef altijd een fooi van 50 €, daar zijn ze blij mee.

vse, LoveFromParis und sul1957 haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseLoveFromParissul1957

Voor de standaardservice betaal ik altijd het standaardtarief, maar bij speciale verrichtingen geef ik uit mezelf altijd fooi. Dames zijn er blij mee, maar verwachten het ook.

Bachatero, Flyerke und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5WithHair1960

Voor speciale verrichtingen hoort men altijd extra te betalen, dat spreekt voor zich. Maar een fooi bovenop is niet meer dan normaal, zij verwachten het en je bezorgt hen een leuke dag ermee.

12