Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Pit Stop

Deze woensdag 4 december was het de ideale route voor mijn werk om langs sixsens te rijden, en van de Pit Stop formule te genieten, om 18h30 wagen in de parking afgezet, en het paradijs binnen, douchen, capucino in de bar, genoeg meisjes aanwezig, twee bekende meedeberen getroffen en direct aangesproken door een dame die mij hat zien aankomen. Fijne kamer. Daarna nog van de sauna genoten. 20h20 al tijd om naar huis te gaan.

Dank U sixsens voor die Pit Stop formule, en 2 urtjes uit "real live" mogelijk te maken

Molaar, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarWandelaar5hotmister1985WithHair1960

Ik ben ook fan van dit concept. Afgelopen maand november ook even binnen gesproken en in augustus ook maar dan met een kaartje dat ik had gewonnen. Dit zorgt ervoor dat ik eind december een keertje extra afzak naar mijn favoriete plek!

Wandelaar5, hotmister1985 und doux nôtres haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5hotmister1985doux nôtres

Kun je de kortingskaart ook inwisselen als je voor pit stop entree kiest? Dan heb je (vrijwel) gratis entree voor 2 uur toch?

Quote from hotmister1985 on December 6, 2024, 12:33 pm

Kun je de kortingskaart ook inwisselen als je voor pit stop entree kiest? Dan heb je (vrijwel) gratis entree voor 2 uur toch?

Ik neem aan dat de kortingskaart alleen geldt voor de dagkaart

De kortingskaart wordt ook geaccepteerd voor het happy-hour-tarief, dus waarom niet voor het 2-uurtjes-tarief? Ik zie het niet.

Yes , dat kan ook….. 😀 .Kan ook ingewisseld worden voor PIT STOP!

hotmister1985 hat auf diesen Beitrag reagiert.
hotmister1985