Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Na lange afwezigheid

Heb gisteren( zondag ) na lange tijd afwezigheid ook nog eens een bezoekje gebracht . Persoonlijk vind ik er dat er een andere vibe / sfeer hing dan vroeger . Er waren veel heren en dat resulteerde zeker in het begin van de dag ( rond 11.30 aangekomen ) in een witte badjassen zee overal in de club . Kwa dames beterde dat wel in de loop van de dag maar bleven toch serieus in de minderheid . Die nieuwe lichting kon mij niet bekoren maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik die niet ken . Maar vond dat die toch allemaal een soort arrogantie rond zich hangen hadden . Ik was blij dat ik Lulu trof toen ze net binnen kwam en ze vertelde dat ze snel iets ging eten en me dan kwam opzoeken . Ik happy ????. Heb maar direct gebruik gemaakt om haar direct te boeken voor langere tijd om een rustige dag te hebben . Om 20.00 ging Lulu naar huis en zelf ben ik om 21.00 vertrokken. Ondertussen was er al een tijdje Roemeense muziek aan het galmen uit de speakers die veel te hard stond ofwel begin ik oud te worden maar ontken ik dat gewoon ????. Positief was zeker het eten : omelet gevraagd en dat was geen probleem en s'avonds was dit ook in orde . Conclusie: het was anders dan anders en het zal weer een tijdje duren om deze richting uit te rijden

Bachatero, Tropische_verrassing und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5LoveFromParisdievanhiernaastPolleke uit het zuidenDrDre1978