Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Morgen eerste keer

12

Hi Heren,

Ik volg dit forum nu al een tijdje, en wil morgen voor mijn verjaardag eindelijk de knoop doorhakken om te gaan.

Is het gebruikelijk om alleen te komen? Ik heb een beetje het gevoel dat iedereen elkaar een beetje kent. Ik kom van heel ver, dus ben een beetje aarzelend ervoor dat ik naast mijn spanning misschien wellicht ook te maken krijg met soort buitensluiten? Of is de sfeer er niet zo?

Alvast bedankt!

Bachatero, WithHair1960 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWithHair1960tohadubierbakkerAssmaniejtentiejn

Hi,

De meesten komen alleen hoor.

Als je morgen echt jarig bent kun je je id kaart laten zien en korting krijgen bij de receptie.

Als je zegt dat het je eerste keer is zul je rondgeleid worden en de rest volgt dan vanzelf.
Beter eerst even een beetje de kat uit de boom kijken ipv meteen met Kassi naar de kamer… 😀

Veel plezier gewenst!

Molaar, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarWandelaar5WithHair1960tohaduiejtentiejnWilliam

Je hoeft geen angst te hebben, vele bezoekers arriveren alleen.

En aanspraak in de bar/terras/wellness heb je al gauw.

Let wel op, de dames zien aan je gedrag of je nieuw bent.

Wandelaar5, WithHair1960 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960tohaduAssmanWilliam

Ik ben in oktober ook voor de eerste maal naar de tempel gegaan

Vooral de tips van de ervaren beren ter hart nemen. Je zal je ogen uitkijken en de dames zijn zeer vriendelijk.

Wel goed je wensen op voorhand afspreken en zeker hulp vragen met de lockers. Ik heb er lang mee gesukkeld omdat ik me schaamde om hulp te vragen  :mrgreen:

Ik ben moet zelf ook meer dan 3 uur rijden dus neem er alle tijd om te relaxen en te genieten.

Wandelaar5, WithHair1960 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960bierbakkerAssmanWilliam

Dankjulliewel voor alle (vriendelijjke) antwoorden 🙂 stelt me gerust.

Nog een praktische vraag.. Ik las dat je je tas in de auto moet laten, maar wat als ik wat prive spulletjes mee wil nemen? En hoe zit het met de portmonee? Laten jullie die in de badjas? Hoe gaat dat dan als je bijvoorbeeld de jacuzzi ingaat?

Bachatero, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWithHair1960bierbakkerAssman

Hi William, ik begrijp je "twijfels" want die had ik net hetzelfde. Vandaar ook vrij lang gewacht om uiteindelijk de stap te zetten. Half februari uiteindelijk mijn stoute schoenen aangetrokken ... ik zou wel zien wat er op me afkwam en of het zou meevallen.

En of HET MEEGEVALLEN IS !!! Had direct enkele mannen om een praatje mee te maken, en die hebben me meteen ook wijzer gemaakt over het wel en wee in de club. Het is er echte een leuke RELAXTE SFEER tussen de bezoekers en de meesten staan ook open voor een babbel. Ik dacht, nou dat bevalt mij hier SUPER, dat ga ik om de 3 - 4 weken doen!

En zo geschiedde: in maart ben ik er ZES keer geweest 🙂 en elke keer heb ik er nieuwe mensen leren kennen. (ik had op een ander forum gelezen "pas op want het is verslavend", wat ik dus volledig kan beamen!)

Kortom: een zeer leuke en mooie club waar je zeker waar voor je geld krijgt: ganse dag door gratis eten en drinken, goede sauna's, jacuzzi, stoombad, en constant mooie meiden om je heen! (prijzen vooraf afspreken is wel belangrijk).

Ik wens je alvast een happy birthday voor morgen! Genieten op en top, je zult er geen spijt van krijgen.

Bachatero, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5WithHair1960bierbakkerAssmanWilliam

Je kan zeker privé spulletjes zoals tandenborstel, deo,…mee binnen nemen, best in een soort toiletzak of iets dergelijks zolang deze maar niet te groot is.
Ook uitkijken voor de prijzen van de dames, gebruikelijk is momenteel 70/30 en 120/60 maar een aantal dames zullen je waarschijnlijk als nieuweling meer trachten aan te rekenen.

Wandelaar5WithHair1960bierbakkerAssmaniejtentiejn

@william je krijgt daar een kluisje, dus daar laat je dan je waardevolle spullen in achter. De dame komt na jullie sessie mee naar de kleedkamer waar jouw kluis is, zodat je even geld kan pakken en haar betalen. Je hebt dus geen waardevolle spullen in je badjas, raad ik sterk aan. Die badjassen lijken overigens nogal op elkaar, dus dat gaat regelmatig mis na een sauna of douche sessie.

Wandelaar5WithHair1960bierbakkeriejtentiejnWilliam

Succes morgen , en vooral genieten !

Je kan het niet wegsteken dat je nieuw bent , ze halen jou er zo uit !

Laat je gevoel een beetje werken en niet direct met de eerste de beste naar een kamer gaan , er zijn meiden genoeg , de ene komt vroeg toe de andere pas na 14u00 !

Er word geen gsmgebruik toegestaan in de bar , enkel boven in de veranda , daardoor heb je ook vlugger contact met de buurman aan de bar ! Het is als naar de kroeg gaan maar dan 20 j geleden toen er nog bijna geen gsm gebruikt werd !

Geniet van jou dagje uit ,

Wandelaar5WithHair1960AssmaniejtentiejnWilliam

Hallo William, ik weet zeker dat je het morgen een geweldige dag gaat vinden, vrijdag zijn er veel dames. Vraag naar Bachatero hij zal je heel graag van de nodige informatie voorzien, hij is vrijdag's meestal aanwezig, een heel vriendelijke man. En de dames, wat moet ik zeggen, alle zijn ze geweldig  ze zijn er om geld te verdienen natuurlijk, maar wanneer je vriendelijk bent en respect toont (ze hebben tenslotte geen makkelijke job, vind ik) krijg je daar heel veel voor terug. Ik wens je een heel mooie verjaardag.Ik zelf ben er altijd zaterdag's  en heel vaak op woensdag. Nogmaals een heel mooie dag morgen.

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5AssmaniejtentiejnWilliam
12