Men's room
Zitat von behappy am April 16, 2024, 6:46 pm UhrHey!
Ik zie op de site een "men's room". Betekent dit dat er ook ruimte is voor niet sec heteroseksuele mannen?
Zou een bi-man bijvoorbeeld ook plezier kunnen hebben, al dat niet met een dame erbij?
Bedankt alvast.
Hey!
Ik zie op de site een "men's room". Betekent dit dat er ook ruimte is voor niet sec heteroseksuele mannen?
Zou een bi-man bijvoorbeeld ook plezier kunnen hebben, al dat niet met een dame erbij?
Bedankt alvast.
Zitat von MemeMoo am April 16, 2024, 6:54 pm UhrAls je dat soort activiteiten zoekt moet je niet bij SS zijn. De men’s room is een rustruimte. Meer niet.
En dames zijn er in principe niet toegestaan.
Google maar eens op ‘Theo’s’ i.c.m. gebruikersnaam ‘Mentholbear’. Dan lees je waar je wél moet zijn 😀
Als je dat soort activiteiten zoekt moet je niet bij SS zijn. De men’s room is een rustruimte. Meer niet.
Google maar eens op ‘Theo’s’ i.c.m. gebruikersnaam ‘Mentholbear’. Dan lees je waar je wél moet zijn 😀
Zitat von behappy am April 16, 2024, 7:05 pm UhrQuote from MemeMoo on April 16, 2024, 6:54 pmAls je dat soort activiteiten zoekt moet je niet bij SS zijn. De men’s room is een rustruimte. Meer niet.
Google maar eens op ‘Theo’s’ i.c.m. gebruikersnaam ‘Mentholbear’. Dan lees je waar je wél moet zijn ?
Bedankt, ook voor het snelle antwoorden!
Quote from MemeMoo on April 16, 2024, 6:54 pmAls je dat soort activiteiten zoekt moet je niet bij SS zijn. De men’s room is een rustruimte. Meer niet.
Google maar eens op ‘Theo’s’ i.c.m. gebruikersnaam ‘Mentholbear’. Dan lees je waar je wél moet zijn ?
Bedankt, ook voor het snelle antwoorden!
Zitat von Clint am April 16, 2024, 7:37 pm UhrJe zou het niet verwachten en kwam vreemd over maar in de wellnessruimte heb ik al eens mannen ietwat met subtiele dubbelzinnigheden op jacht gezien naar ‘gelijkgestemden’.
Je zou het niet verwachten en kwam vreemd over maar in de wellnessruimte heb ik al eens mannen ietwat met subtiele dubbelzinnigheden op jacht gezien naar ‘gelijkgestemden’.
Zitat von MemeMoo am April 16, 2024, 8:00 pm UhrDat komt in iedere saunaclub wel (eens) voor. Maar dat is eerder uitzondering dan regel.
Lijkt me dat ze beter op die doelgroep gerichte clubs kunnen bezoeken. Meer kans op succes.
Dat komt in iedere saunaclub wel (eens) voor. Maar dat is eerder uitzondering dan regel.
Lijkt me dat ze beter op die doelgroep gerichte clubs kunnen bezoeken. Meer kans op succes.