Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesMarissa (Roemeens)
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Marissa (Roemeens)

Haar : bruin, lang, krullend
Aangezicht : mooi, mysterieus
Leeftijd : 32 jaar
Grootte : 1.60
Cup : B, geen silli’s
Uiterlijk : slank, mooi, naturel,  steeds een kleedje aan behalve op de kamer  😉
Service : PZC, NMC, GFE,…
Reeds een zestal maanden in SS aanwezig. Reeds meerdere keren op het punt gestaan om deze ietwat mysterieuze dame mee te vragen, maar het feit dat zij niet zoent deed mij steeds afhaken. Tot ik gisteren mijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen. Ze gaf van te voren netjes aan dat ze niet zoent, maar dat wist ik al, en dus op naar een kamer voor een bijzonder aangenaam uur met een groot GFE-gehalte.  Mocht ze ook nog zoenen zou het helemaal af zijn, maar toch zal dit mij niet tegenhouden om regelmatig op herhaling te gaan…

Agronymus1, Wandelaar5 und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1Wandelaar5Dutch-gentlemanLoveFromParismynaschoupssul1957doux nôtres

Marissa valt inderdaad op door haar mysterieuze blik. Ze is geen jaagster maar zelfbewust genoeg om te weten dat vele mannen gaarne in haar gezelschap vertoeven. Op de kamer is zij lief en laat ze je absoluut volop genieten. Inderdaad geen tongzoenen maar dat compenseert zij zeker. Een aanrader.

Bachatero, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5Dutch-gentlemanLoveFromParisoupssul1957

Mijn verhaal over Margerita bracht me Marissa in herinnering.
Omdat die in zo goed als alles haar tegenpool was.

Wat een schoonheid, waar de deels Italiaanse klasse vanaf spat.
Haar houding, uitstraling, gedrag: helemaal top.
Niet eerder was ik langer aaneengesloten verstrengeld met een jonge vrouw (betaald, dat wel - gratis is het me wel een paar keer eerder - en ook later - overkomen. Maar in de betaalde liefde was zo'n lange sessie een eerstgevalletje).

Een slimme meid, die zichzelf kent en op waard schat.
Eentje waar je zowaar ook een gesprek mee kunt voeren.
Een meid ook die haar spelkameraadjes met zorg uitzoekt.
En eentje die vervolgens haar kameraadjes met aandacht en zorg omringt.
En die zich zomaar, geheel onverwachts, laat omvallen - het mooiste geschenk dat iemand Befke kan geven.

Deze gaat zeker - als ze me nog lust - nog eens in de herhaling!

Molaar, Bachatero und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroWandelaar5hotmister1985LoveFromParisoupssul1957doux nôtres

Zaterdag voor het eerst met deze mooie dame gekamerd. Ze geeft een echte GFE. Onder het kleedje zit een gruwelijk mooi lijf. Ik ga haar zeker vaker meenemen op de kamer 😳

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5befkeoupssul1957

Is deze dame nog actief? Hoe zijn de ervaringen?

 

Quote from jiju on March 12, 2024, 7:09 pm

Is deze dame nog actief?

 

Ja

jiju hat auf diesen Beitrag reagiert.
jiju
Quote from jiju on March 12, 2024, 7:09 pm

Is deze dame nog actief? Hoe zijn de ervaringen?

 

1 Keer met deze dame gekamerd.

Beviel me prima, zeer correcte dame met een prachtig uiterlijk en dito figuur. Dame met wie je een goed gesprek kan voeren en bij een goede klik een goede kamer hebt. Sensueel, dat is 1 woord dat erg op haar van toepassing is.

Vaak gekleed in een rokje met daarboven een bh. Ondanks dat ik maar 1 kamer met haar had (meer dan een jaar geleden) zegt ze me nog steeds vaak gedag en ook vaak gepaard met die prachtig mooie glimlach. Zij kiest vaak de mannen in plaats van andersom.

Wandelaar5, oups und jiju haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5oupsjiju

Moderators doe je werk , na de ban van Player , de vadder  en Ringo is hij nu weer terug als Sjaakie. Hoe gefrustreerd kun je zijn !!!!

Wandelaar5, vergeetachtige beer und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5vergeetachtige beerWithHair1960

Ik ben enkele keren met deze dame gegaan.. een dame met stijl!waar idd een prachtig lichaam schuilt achter haar elegante kleding.En degene die met haar kameren weten hoe geweldig ze is :- )

Bachatero und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5