Laura
Zitat von Wandelaar5 am August 29, 2021, 6:41 a.m. UhrGisteren een trio gedaan met Bulgaarse Laura en Dani. Een zeer goed uur gehad! Laura heeft middenbruin haar tussen halflang en lang in. Ze is een beetje een girl next door type. Slank, borsten maat B. Laura was super, groot herhalingsgevaar. Tongzoen nummer 2 in Sixsens voor mij en zeer goed pijpen. Ze had goede zin. Wat wil een man nog meer?
Gisteren een trio gedaan met Bulgaarse Laura en Dani. Een zeer goed uur gehad! Laura heeft middenbruin haar tussen halflang en lang in. Ze is een beetje een girl next door type. Slank, borsten maat B. Laura was super, groot herhalingsgevaar. Tongzoen nummer 2 in Sixsens voor mij en zeer goed pijpen. Ze had goede zin. Wat wil een man nog meer?
Zitat von tommy 53 am Dezember 9, 2021, 8:53 p.m. UhrKan iemand mij vertellen of Laura nog aanwezig is ? Ben van plan zaterdag sixsens te bezoeken.
Kan iemand mij vertellen of Laura nog aanwezig is ? Ben van plan zaterdag sixsens te bezoeken.
Zitat von tommy 53 am April 7, 2022, 10:21 a.m. UhrHeeft iemand Laura inmiddels weer gezien ? Zie haar niet op de lijstjes van aanwezige dames staan.
Heeft iemand Laura inmiddels weer gezien ? Zie haar niet op de lijstjes van aanwezige dames staan.
Zitat von Wandelaar5 am April 7, 2022, 4:48 p.m. UhrNog niet. Afgelopen zaterdag haar vriendin Victoria nog gesproken en geen datum te horen gekregen. Zal wel na Orthodox Pasen (24 april) worden. Maar je kunt nooit weten :).
Nog niet. Afgelopen zaterdag haar vriendin Victoria nog gesproken en geen datum te horen gekregen. Zal wel na Orthodox Pasen (24 april) worden. Maar je kunt nooit weten :).
Zitat von Wandelaar5 am April 27, 2022, 7:15 p.m. UhrLaura is weer aanwezig. Meer beren hebben haar gemist, want ze was de hele dag gepannenkoekt.
Laura is weer aanwezig. Meer beren hebben haar gemist, want ze was de hele dag gepannenkoekt.
Zitat von vergeetachtige beer am Mai 31, 2022, 1:48 p.m. UhrW5 heeft Laura perfect omschreven.
laura zou inderdaad je buurvrouw kunnen zijn maar dan wel eentje waarbij ik verdomd vaak aan zou kloppen voor een kopje suiker te lenen. Lieve, mooie vrouw die rustig is en waarmee je een goed gesprek kunt voeren en kunt lachen. Service is gewoon TOP! ik denk niet dat er veel mannen ontevreden van een kamer met Laura huiswaarts gaan. Ze heeft (zoals bijna alle vrouwen) een goed geheugen en dus wist ze mij te wijzen op een belofte die ik haar had gemaakt. Dat vond ik niet erg want een uurtje met Laura is echt geen straf. Tongzoenen was top, pijpen heerlijk en neuken gewoon goed. Heerlijke vrouw in de omgang en dus nog zeker niet mijn laatste kamer met haar gemaakt.
W5 heeft Laura perfect omschreven.
laura zou inderdaad je buurvrouw kunnen zijn maar dan wel eentje waarbij ik verdomd vaak aan zou kloppen voor een kopje suiker te lenen. Lieve, mooie vrouw die rustig is en waarmee je een goed gesprek kunt voeren en kunt lachen. Service is gewoon TOP! ik denk niet dat er veel mannen ontevreden van een kamer met Laura huiswaarts gaan. Ze heeft (zoals bijna alle vrouwen) een goed geheugen en dus wist ze mij te wijzen op een belofte die ik haar had gemaakt. Dat vond ik niet erg want een uurtje met Laura is echt geen straf. Tongzoenen was top, pijpen heerlijk en neuken gewoon goed. Heerlijke vrouw in de omgang en dus nog zeker niet mijn laatste kamer met haar gemaakt.
Zitat von vse am Juni 12, 2022, 6:37 p.m. UhrVoor de fans van Laura: Zij blijft nog een week in Sixsens, tot 19/06, en verdwijnt dan weer voor een paar weken naar Bulgarije.
Voor de fans van Laura: Zij blijft nog een week in Sixsens, tot 19/06, en verdwijnt dan weer voor een paar weken naar Bulgarije.