Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Kort geding

Seite 1 von 2Nächste

Hopelijk vandaag gerechtigheid voor onze club ! Ook al komt er misschien een straf deze moet dan wel proportioneel zijn deze was erover !!

Maar hopelijk komt er niets

Weet iemand al wat meer i.v.m mogelijke sluiting ?

Deze radiostilte is geen goed teken; ik begin in paniek te raken.

Rustig blijven, er word aan gewerkt, heb ik gisteren vernomen

maximusdennis und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisAssman

@oups
No news is good news!

Nieuw bezoek van de politie, nu met drugshond

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Hoor het net van iemand die er zit … inval politie en douane ! Hopelijk vinden ze niks want anders zal het maandag sowieso dicht zijn

Wandelaar5

De Lockers zijn nu niet doorzocht door de Drugshond, wel opvallend detail. Tijdens de vorige inval zijn er géén aanhoudingen verricht. Is de Politie nu nog op zoek naar aanvullend steunbewijs. Ben erg benieuwd naar de uitspraak van de VoorzieningenRechter of maandag 11MEI26 al dan niet open blijft. Is Burgemeester Harry L. dan niet zo zeker van zijn beslissing. Immers tijdens de eerste inval sprak de politie over minimale gebruikers sporen van stimulerende middelen. Terwijl de Burgemeester Vaals later sprak over aanzienlijke handelsvoorraden drugs die aanwezig zouden zijn in het Pand. De Directie Saunaclub Sixsens heeft mij persoonlijk medegedeeld dat de Politie niets heeft gevonden. Afijn, nogal wat werk aan de Winkel voor de Rechter naar waarheidsvinding.

befke, Assman und Purrfect haben auf diesen Beitrag reagiert.
befkeAssmanPurrfect

Donderdag = inval dag!
Wordt dat nu het nieuw normaal?

Wandelaar5

Na, damit kann man doch arbeiten. Ab jetzt tragen die Frauen donnerstags heiße Polizeiuniformen für uns... 😉

Nou, daar kunnen we wat mee. Vanaf nu zullen de vrouwen op donderdag sexy politie-uniformen voor ons dragen... 😉

Wandelaar5, AmourDeParis und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5AmourDeParismaximusdennisAssmantiemrevog
Seite 1 von 2Nächste