Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

jagen en upselling

Ik kan mij niet inbeelden dat vele klanten het jagend gedrag van de dames niet kotsbeu zijn. Je hebt nergens rust en neen staat niet in hun woordenboek. Neem je er toch eentje, dan is het extra betalen van hier en extra betalen van daar, de lol is er meteen vanaf. Ik hoop dat de club gaat ingrijpen!

Ajoh proberen maar wat te verdienen he

Dat jagen valt wel mee. En je hebt het zelf in de hand. Toen ik voor het eerst in Sixsens kwam kwamen bepaalde dames steeds naar me toe. Ik heb ze toen een keer rustig uitgelegd dat ik niet met hen naar de kamer zou gaan omdat ze niet mijn type zijn. Sindsdien zeggen wij elkaar zeer vriendelijk goedendag. Geen enkel probleem meer.

Ook bij dat upsellen heb je zelf veel in de hand. Je kunt er op ingaan of ervoor bedanken  en gewoon naar een ander gaan. Net wat je zelf wilt. Het grootste deel van de dames levert gewoon een goede service voor het standaard tarief. Zeker als je wat vaker komt.

Clubs met een animeerverbod zijn dodelijk saai. Daar wordt veel meer over geklaagd. Dus laten we blij zijn met de levendige sfeer in Sixsens.

Greg und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
GregWithHair1960

Ik vind het leuk dat ze naar ons komen jagen en ik zeg het dan ook op vriendelijke manier dat ik geen interesse heb. Soms zijn ze overtuigend en lukt het hun wel en dan verschiet je van de resultaat en word je vaste klant bij hun.

sommige mannen zijn verlegen om een vrouw  naar de kamer te vragen, ik vind het dus zeker goed dat de vrouwen blijven jagen.

ik vind de prijzen correct en nooit upselling gehad, ze verwittigen altijd als je iets extra wilt

Wandelaar5 und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960
Quote from Greg on June 27, 2024, 9:52 am

ik vind het dus zeker goed dat de vrouwen blijven jagen.

ik vind de prijzen correct en nooit upselling gehad, ze verwittigen altijd als je iets extra wilt

Het jagen is een plaag, ja ze proberen wat te verdienen maar genoeg is genoeg. Als je ze moet afslaan als vliegen wordt het hoogst vervelend. Zo goed als elke dame komt aan met dit is extra, dat is extra en dan heb ik het niet over cim, anal maar basis service. Ik hoor zelfde ervaringen van andere klanten en las hier onlangs dat prijzen veranderen van 120 € naar 150 € terwijl de klant een bekende was voor de dame.

Het is toch vrij simpel, als de prijs te hoog wordt/is - gewoon links laten liggen. Ik ken ook genoeg mannen die niet meer gaan omdat de prijzen te hoog zijn voor wat geboden wordt.

Zelf heb ik er geen last van.

Greg und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
GregWandelaar5

Dat was een trol die dat schreef over een prijsverhoging van een dame waar hij vaker mee ging, die nooit in de club kwam. Dat was een verzonnen verhaal want die betreffende dame werkt gewoon voor de standaardprijs (€110/uur) en daarvoor krijg je volledige Sixsens service van haar.
En ga de dames niet van je af slaan. Leg ze gewoon uit dat ze je type niet zijn als je er niet mee naar de kamer wil. Dan gaan ze echt geen tijd en moeite meer in je stoppen. Of ga naar een saaie club met animatie verbod.

Greg, dievanhiernaast und KeesKutje haben auf diesen Beitrag reagiert.
GregdievanhiernaastKeesKutje

was er gisteren tussen 10:30 en 18:30.

Jagen ? Niet als zodanig ervaren. Wel een paar dames in de bar beneden die vonden dat ik onmiddellijk met een van hen aan de slag zou moeten gaan...

Upselling ? Misschien Rebekka die trachtte prostaatmassage aan de man te brengen a een fors bedrag. Vriendelijk meegedeeld niet aan meerprijzen te doen en een redelijke sessie gehad. (Niet de beste ooit in Sixsens to put it mildly)

 

andere dames geen indicaties tegengekomen.

 

Greg und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
GregWandelaar5