Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesInna (Moldavië)
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Inna (Moldavië)

Zoals gezegd zaterdag avond even bij ss langs geweest.

Ik met mijn programma al in mijn hoofd naar binnen rond 19.00.

en tot mijn verbazing geen enkele van mijn vaste dames te zien.

geen alexis geen Vanessa geen jessy.

even gekletst met wat andere bekende dames, tot mijn oog viel op een guitig mooi popje. ( naam?)

nieuw denk ik. Maar daar kwam ik gewoon niet tussen.Ze had een bloemenjurkje aan en de helft van de tijd hing ze haar linker Boob naar buiten. Lange donkerblonde lokken.onze Belgische vriend ging Maar liefst 3 keer met haar naar de kamer.

vorige keer was ik al eens met inna op de kamer beland.

20 jaar ,zwart halflang haar , b cupje en een super slank strak figuur.

normaal ga ik niet met jonge dames de kamer op, maar wilde toch een wat afwisseling.

De eerste keer probeerde ze er nog een slaatje uit te slaan door alles is extra te zeggen.

maar toen ik haar duidelijk had gemaakt dat het hier zo niet werkt en de prijs van te voren had afgesproken, een geweldige kamer gehad.

dus zaterdag weer de kamer op.

heerlijk uurtje volgemaakt met volledige service. Als je haar maar met respect behandeld. En geen extra extra extra meer.

maar dat had ze zelf al aangegeven. Ze heeft ook nog een speciaal standje als boven op je zit. ?. Dus ik moest me weer flink inhouden.

daarna nog wat aan de bar gedronken, en tot mijn verbazing kwamen alle vaste dames één voor één terug van de kamer.

ze waren er dus wel, helaas pindakaas.

mijn avond was weer top.

Bachatero, Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5LoveFromParis

Er bestaat reeds een topic over haar onder Ina Roemeense, ongeveer 20 topics lager met een laatste replay 1 maand geleden. Misschien dat iemand die over de juiste toegang beschikt de topics kan samenvoegen, kwestie van het wat overzichtelijk te houden…

Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5LoveFromParis

Ja, deze In(n)a is erg mooi en vriendelijk in de slaapkamer. Ze heeft een unieke (zeer sensuele) manier om me te knuffelen in de gangen van 6S om me voor haar te laten vallen.
En ja, ze heeft een lichte neiging om extra's te verkopen, maar dat weerhoudt haar er niet van om een goede kamer te maken als ik weiger om meer te betalen.

Bachatero, Wandelaar5 und oups haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5oups