Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesInes (Roemeens)
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Ines (Roemeens)

Ines:29 jaar, roemeens, 1.80m, bruine ogen, bruin/blond lang haar,  kleine b cup, normaal postuur met een stevige kont. Ze heeft een tongpiercing, navelpiercing, tattoo op rechterbovenbeen en rechterzij.

Gisteren voor de eerste keer met deze meid die nog niet zolang hier werkt op de kamer beland. Het is een erg grote meid waardoor ze misschien snel verkeerd ingeschat wordt welke service ze op de kamer zou geven. Ze vroeg of ze bij me mocht komen zitten wat natuurlijk mocht. Maar ik was na 2 kamers te hebben gehad en een redelijke korte nacht erg moe zelfs slaperig wat ik nog niet eerder in een club had gehad. Haar voorwerk op de bank, bestaande uit tedere aanrakingen, had zeker effect. Een deel van mijn lichaam had ze in een mum van tijd stijf en het was niet mijn nek zal ik zeggen. Besloten om me samen met haar richting kamer 26 te verplaatsen. 

Haar aanrakingen, Pzc en zoenen doet ze geweldig en met veel gevoel. Het is extra lekker door haar tongpiercing. Haar in cowgirl geneukt en ze wist er in een mum van tijd de laatste nakomelingen te motiveren om naar buiten te komen kijken.
Ines heeft me gisteren positief verrast en me een fantastische kamer bezorgd. Bij een volgend bezoek ga ik graag weer met haar de kamer op. Op de kamer houd ze van teasen en doet alles met veel gevoel en ze geeft je het gevoel dat ze zelf een liefhebber is. Ines is een slimme en lieve meid. Ik kan haar aanraden.

Molaar, Bachatero und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroAgronymus1Tropische_verrassingWandelaar5bennie28Dutch gentleman