Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Friday 22/06/2024

Rond 10:45u aangekomen op de parking. Na binnenkomst even wat moeite met de flappentap die niet op gang wilde komen. Er zat niets anders op dan later op de dag opnieuw de flappentap te bezoeken hopende dat ie dan wel geld zou spugen. Na de vaste kop latte , eerst even de kat uit de boom gekeken en gewacht tot mijn favo I Nikki (ROM) ten tonele zou verschijnen echter die ha dof een afspraak of was meteen al door een andere ijsbeer aan de haak geslagen. Toen besloten om een "ongewone" combinatie voor trio uit te proberen , te weten favo II Stacey (BUL) , met de onlangs plek FAVO III verworven Irina (ROM). Het werd kamer 4 alwaar een chemie ontstond dus deze 2 oostblok schoonheden , welke mijn stoutste dromen overtroffen. Na een uurtje met deze 2 top samenwerkende collega's , afgedaald naar de bar alwaar ik ditmaal een koude versnapering nodig had en enkele minuten oplaadtijd en bijkomtijd. Vervolgens verscheen plots Nikki terug beschikbaar, Na eerst een kleine lunch (pasta+parmezaan) genuttigd te hebben , met Nikki sleutel gefixt en geheel per toeval kregen we kamer 11. De 120 minuten vlogen om als vanouds. Daarna weer even op de bankjes tegenover de bar opladen en bijkomen van 2 uur Nikki puursang. Toen plots oogcontact met een voor mij vooralsnog onbekende zwartharige dame. Ze stelde zich voor het bleek ene Alina (ROM) te zijn. Ze gaf aan me iets tops te kunnen bieden op de kamer. Wederom de trappen bestegen om zo kamer 12 te bereiken. Aldaar een prima uurtje doorgebracht met Alina en ze had niets te veel gezegd/beloofd in de bar. Hele leuke , lieve maar oh zo ondeugende 29 jarige roemeense. Intussen was het tijd om de inwendige mens wat te gunnen. Het was inmiddels al 18:30u en gelukkig was de stormloop op het warm buffet al achter de rug. Na in de serre te hebben gegeten en ook even naar Polen vs Oostenrijk te hebben gekeken, vervolgens terug afgedaald naar de bar voor de kop Latte voor na de warme maaltijd. Maar nu de vraag , zou er nog een lekker "toetje" inzitten voor me ! Ik d8 terug aan kamer 4 met Stacey en Irina waarmee deze vrijdag was begonnen en besloot om deze nog eens dunnetjes over te doen. Ditmaal werd het kamer 7 , en ditmaal werd nogmaals bevestigd dat deze combinatie een gouden greep van me was. Wow wat hebben deze me verbaasd in hoe hun samenspel mij tot grote hoogten bracht.  Inmiddels stond de wedstrijd Frankrijk vs Nederland op het punt van beginnen. Ik bekeek op een afstandje de wedstrijd op het scherm , maar toch kriebelde het nog ondanks reeds gekamerd te hebben met: 1. 1 uur Stacey&Irina, 2. 2 uur Nikki, 3. 1 uur met Alina, 4. 1/2uur met Stacey&Irina , en toch nog besloten om de altijd vrolijke en erop los dansende Maria (BUL) nog mee te nemen voor de dag af te sluiten. Tegen alle gewoonten in kamer 28 vlakbij de cinema genomen en nog uurtje met Maria vertoefd , en tot mijn grote verbazing werd ik nogmaals vakkundig ontdaan van mijn intussen klaarblijkelijk weer geproduceerde zwemmers, Chapeau voor Maria ;-). Wat een vrijdag , een op lang op het netvlies te houden.  Een ding staat al vast, op korte termijn zal het duo Stacey & Irina opnieuw mij gaan vergezellen op egaal welke kamer !

Bachatero, Agronymus1 und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1FlyerkeGregWandelaar5hotmister1985LoveFromParisvergeetachtige beerWithHair1960Den Tekker

Leuk verslag.