FKK
Zitat von jules1 am Mai 29, 2022, 9:25 pm UhrHallo zouden toch een moeten
voor stellen om 1 dag per week fkk
dag te organiseren
mvg
Hallo zouden toch een moeten
voor stellen om 1 dag per week fkk
dag te organiseren
mvg
Zitat von LoveFromParis am Mai 30, 2022, 9:53 am UhrIk zou dit idee geweldig vinden...
Maar helaas zie ik de tegenovergestelde trend in clubs als Paradise Saarbrücken, Prestige Neunkirchen of zelfs Babylon in Elsdorf: steeds meer meisjes blijven gekleed tijdens "FKK-dagen" of spelen vals met handdoeken.
Misschien zou Topless of Bikinis dagen al een grote stap zijn naar meer naaktheid?
Ik zou dit idee geweldig vinden...
Maar helaas zie ik de tegenovergestelde trend in clubs als Paradise Saarbrücken, Prestige Neunkirchen of zelfs Babylon in Elsdorf: steeds meer meisjes blijven gekleed tijdens "FKK-dagen" of spelen vals met handdoeken.
Misschien zou Topless of Bikinis dagen al een grote stap zijn naar meer naaktheid?
Zitat von vergeetachtige beer am Mai 30, 2022, 10:05 am UhrIk zal er wel alleen in staan maar ik vind het zoals het nu is prima. Het laat nog wat aan de verbeelding over, en veel dames lopen in een mooi lingeriesetje rond of topless.
Ik zal er wel alleen in staan maar ik vind het zoals het nu is prima. Het laat nog wat aan de verbeelding over, en veel dames lopen in een mooi lingeriesetje rond of topless.
Zitat von Liefhebber am Mai 30, 2022, 12:07 pm UhrIk ga inderdaad het liefst naar FKK Saunaclubs. Als je dit een dag per week doet vrees ik echter dat het op die dag overboekt is.
Ik ga inderdaad het liefst naar FKK Saunaclubs. Als je dit een dag per week doet vrees ik echter dat het op die dag overboekt is.
Zitat von DiDi-B am Mai 30, 2022, 12:49 pm UhrQuote from vergeetachtige beer on May 30, 2022, 10:05 amIk zal er wel alleen in staan maar ik vind het zoals het nu is prima. Het laat nog wat aan de verbeelding over, en veel dames lopen in een mooi lingeriesetje rond of topless.
Je staat zeker niet alleen! Sterker ik zou wel een dagje in de maand 'avondkleding' kunnen apprecieren... rokje, jurkje.... zoals je zegt laat de verbeelding ook maar is werken 😉
Quote from vergeetachtige beer on May 30, 2022, 10:05 amIk zal er wel alleen in staan maar ik vind het zoals het nu is prima. Het laat nog wat aan de verbeelding over, en veel dames lopen in een mooi lingeriesetje rond of topless.
Je staat zeker niet alleen! Sterker ik zou wel een dagje in de maand 'avondkleding' kunnen apprecieren... rokje, jurkje.... zoals je zegt laat de verbeelding ook maar is werken 😉
Zitat von carlos57 am Mai 30, 2022, 1:34 pm UhrQuote from Curioushans on May 30, 2022, 12:07 pmIk ga inderdaad het liefst naar FKK Saunaclubs. Als je dit een dag per week doet vrees ik echter dat het op die dag overboekt is.
Quote from Curioushans on May 30, 2022, 12:07 pmIk ga inderdaad het liefst naar FKK Saunaclubs. Als je dit een dag per week doet vrees ik echter dat het op die dag overboekt is.
Veel bezoekers maakt het managment en de dames blij
Quote from Curioushans on May 30, 2022, 12:07 pmIk ga inderdaad het liefst naar FKK Saunaclubs. Als je dit een dag per week doet vrees ik echter dat het op die dag overboekt is.
Zitat von vergeetachtige beer am Mai 30, 2022, 2:06 pm UhrQuote from carlos57 on May 30, 2022, 1:15 pmVoorkeuren verschillen. Zal beslist SS extra bezoeken als er een FKK dag is.
Een dag die ik zal mijden, laat het maar lekker druk worden op de FKK dag(en). Voor mij hoeft een vrouw niet naakt te zijn om me te overtuigen de kamer op te zoeken.
Quote from carlos57 on May 30, 2022, 1:15 pmVoorkeuren verschillen. Zal beslist SS extra bezoeken als er een FKK dag is.
Een dag die ik zal mijden, laat het maar lekker druk worden op de FKK dag(en). Voor mij hoeft een vrouw niet naakt te zijn om me te overtuigen de kamer op te zoeken.
Zitat von Liefhebber am Mai 30, 2022, 2:20 pm UhrQuote from carlos57 on May 30, 2022, 1:34 pmQuote from Curioushans on May 30, 2022, 12:07 pmIk ga inderdaad het liefst naar FKK Saunaclubs. Als je dit een dag per week doet vrees ik echter dat het op die dag overboekt is.
Dan zou je het dus niet moeten beperken tot 1 dag in de week.
Quote from carlos57 on May 30, 2022, 1:34 pmQuote from Curioushans on May 30, 2022, 12:07 pmIk ga inderdaad het liefst naar FKK Saunaclubs. Als je dit een dag per week doet vrees ik echter dat het op die dag overboekt is.
Dan zou je het dus niet moeten beperken tot 1 dag in de week.
Zitat von peterp095 am Mai 30, 2022, 4:10 pm UhrIk denk dat de meerderheid van de dames er zeker niet voor te vinden is, en terecht.
Formule zoals het nu is, is prima. Dames die wat van hun lichaam willen tonen doen het toch nu ook al ?
Ik denk dat de meerderheid van de dames er zeker niet voor te vinden is, en terecht.
Formule zoals het nu is, is prima. Dames die wat van hun lichaam willen tonen doen het toch nu ook al ?