Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

extra voor PZC

.

Molaar, Agronymus1 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarAgronymus1Cobramechelen

als je de dames uitgelegd krijgt waarom de rest van de wereld wel meer salaris mag krijgen of prijzen van geleverde diensten mag verhogen om uiteenlopende redenen en zij niet draaien ze vast wel bij  😆

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

De Dames waar ik mee kamer vragen dat niet(Amalia ,Irina,Alena,Lisa) waarschijnlijk enkelingen

die dit proberen Grts F

Andere klant, andere voorwaarden. Zo simpel is het soms. 2 van de door flyerke genoemde dames weigeren andere klanten stelselmatig pzc als er niet bijbetaald word, de twee andere gaan met veel pijn en moeite akkoord mits er eerst grondig geboend word. Dit op basis van casual gesprekken met anderen in de club. Ook de ex GT dames kunnen er in die zin wat van. Oude bekenden genieten de GT standaard, nieuwe potentiële klanten krijgen met enige regelmaat te horen dat er bij betaald moet worden. En ondanks de grote mond hier en dat zulks niet gaat gebeuren word er wel degelijk extra afgetikt.

Van de vier genoemde dames was ik met twee van de vier genoemden en er werd zonder er maar iets over te zeggen of wat anders aan te bieden pzc toegepast en er is precies 0 gepoetst.

en dat terwijl pzc mij eigenlijk amper boeit en het voor mij niet eens een dealbreaker zou zijn.

Zo zie je maar dat elke ervaring anders is…

Ik heb in de laatste vijf jaar zeker zon 200 kamers gedaan in Sixsens, met een totaal van wellicht 50 verschillende dames. Niet een heeft ooit om een extraatje gevraagd voor PZC. Slechts één (!) heeft aangedrongen op PMC.

Nu ben ik nog nooit bij SS geweest, maar mijn ervaring is dat bij andere clubs alle dames extra vragen voor pzc, zoenen, cim, massage, beffen, vingeren, kleding verzoeken etc etc. En dat zelf bovenop de prijs van €150 per uur.  Bij de een vraagt de dame €20 en bij een ander zelf €50! extra. Het is wat de een bereidt is om te betalen.