Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesEveline
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Eveline

Eveline is 21 jaar oud

Zwart haar

kopje A

fluweelachtig gelooid leer

Je herkent haar aan haar bril Ik heb Eveline meerdere keren ontmoet. GFE's ervaring met haar was goed, maar van wat ik heb gehoord, kan ze zich overal aan aanpassen Mijn blik werd als een magneet naar haar toe getrokken. Erger nog, toen ze dit opmerkte en naar me toe kwam, stuurde ik haar om de sleutel te halen Ze is een meisje dat een man kan plezieren Je hebt een goede gelegenheid om met haar te socializen Goed Engels Goed Duits

Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5LoveFromParis

Ik ben inmiddels ook 2 keer met Eveline of Evelyn op de kamer geweest. Heel jong, prachtig gezichtje, brede heupen, brede schouders 1.77m lang. Dus duidelijk groter dan de gemiddelde Roemeense dame. Inderdaad ook herkenbaar aan haar bril, platte buik, maar wel een heerlijk zacht laagje over haar botten. De eerste keer gaf ze aan niet te zoenen, maar deed het even later toch wel en hoe! Niet de tong als slang in en uit, of 0,5cm uitsteken met dichtgeknepen lippen, maar gewoon vol en goed voor zo'n jonge dame. Inmiddels heeft ze het tongzoenen toegevoegd aan haar service pakket voor heren met een frisse adem. Net zoals fris gewassen heren op PZC getrakteerd kunnen worden. Ze is inderdaad gericht op een GFE. Ze probeert je te verleiden tot wat langere kamers en nog een extra service (CIM). Bij mij heeft ze de eerste keer in ieder geval overtuigend van het halve uur een heel uur weten te maken en de tweede keer ging ik daar meteen voor.

Molaar und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarLoveFromParis

Evelyne is een meisje met een mooi en jong gezicht.
Hij is 20 bijna 21 jaar oud en komt uit Roemenië
Hoogte 174 max 177
64 maximaal 68 kg
het haar is bruin
zijn bambi-ogen
Het lichaam van een echte vrouw hebben is niet het ideaal van een zwakke vrouw
Eerste poging om naar de kamer te gaan
Ik kan je vertellen dat als het weer gebeurt, ik de kans heb om verliefd te worden op dit meisje
Ik heb het 2 uur bewaard en me erdoor laten verwennen
Zo romantisch als ze is, ze is gek, maar op een goede manier

Deketmeid

Ik heb op de eigen pagina van Eveline mijn reactie over het kamerbezoek van vandaag geschreven. Dat lijkt mij beter dan hier of niet dan?

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Tsja Mod nodig om de 3 draadjes van deze dame te verenigen en wat orde aan te brengen op het forum vwb dames recensies 🙂

Bachatero hat auf diesen Beitrag reagiert.
Bachatero

Ik moet Wandelaar5 hierin bijtreden, op zeer korte tijd zijn we er met zijn allen in geslaagd om er echt een zootje van te maken waarin het alsmaar moeilijker wordt om de informatie die je zoekt terug te vinden.
Als we maar topics blijven bijmaken, wordt dit forum op termijn onwerkbaar en moeten we de info over een bepaalde dame op 6 plaatsen gaan samensprokkelen. (zoals momenteel Eveline)

Persoonlijk stel ik voor dat:
- alles wat individuele dames betreft hoort bij “Ladies” en met slechts één topic per dame en niet telkens een nieuw starten.
Graag ook telkens met een uitgebreid paspoort dat telkens op dezelfde manier opgebouwd wordt.
- het overgrote deel van de schrijfsels valt onder “Algemene verslagen”
- iemand die echt ter plaatse is en iets wil meedelen onder “Live verslagen”
-  “Info” zou eigenlijk enkel mogen gebruikt worden door de club zelf om openingsuren, tarieven, aankondigingen van
evenementen, nieuwe maatregelen, huisregels, de gebruiksaanwijzing van het forum en dergelijke mee te delen.
Wat mij betreft mag dit zelfs enkel toegankelijk zijn voor de moderator om verdere kakofonie te voorkomen.

Graag wat reacties met andere visies zodat we daaruit een werkbaar forum kunnen distilleren.
De “gebruiksaanwijzing ” zouden we na goedkeuring door de moderator dan bij “info “ kunnen laten zetten.
We kunnen dan definitief op een goede manier van  start gaan met een makkelijk consulteerbare bron van informatie waarvan in de toekomst hopelijk veel gebruik gaat gemaakt worden.

Ik zal deze tekst ook onder Algemene verslagen zetten, want dit heeft uiteraard niets te maken met het topic Eveline en mag dan hier binnenkort ook verwijderd worden. Reacties dan ook graag met reply bij “ Algemene verslagen”…

 

Molaar und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarWandelaar5