Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesErika
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Erika

12

@noa ben je met Erika op de kamer geweest? Of betreft je ervaring een andere dame? Een incident als dit hoort inderdaad eerder bij de receptie thuis, dan op het forum. Temeer omdat wij niet weten wat er precies gebeurd is.

Bij mij en bij iemand anders die ik over haar sprak en bij Pierrot was ze in ieder geval correct.

Quote from Pierrot on June 9, 2024, 4:40 pm

het was zaterdag en de club was erg druk. misschien heeft ze ervoor gekozen om haar prijs te verhogen zoals andere meisjes op dit moment doen. als jij het niet was die haar voor deze prijs meenam, was het een andere jongen geweest. ik ben nu 5 keer met haar geweest en heb nooit problemen gehad. ze praat altijd over de prijs voordat ze de kamer ingaat. maar om te zeggen dat ze een oplichter is...er zijn grenzen

 

Als het druk is gaan de prijzen omhoog?  Is dit normale praktijk want dan kan je beter wachten op een niet drukke dag.

Nee, hoor.
Dat is misschien het gevoel van sommige bezoekers...
maar die dames die een hoogere prijs oproepen doen dat iedere dag  😐

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5
Quote from noa on June 13, 2024, 12:16 pm

Als de afspraak 120euro is dan moet je 120 betalen ! En dan hoeft ze niet opeens te zeggen 150euro !

Het zijn soms geldwolven en ze willen er soms snel vanaf zijn ! Zo werkt het niet !
voor niemand leuk.Of je doet je werk normaal of je kan er beter mee stoppen.

Als dit je overkomt moet je gewoon betalen wat afgesproken is.Maakt ze een drama dan kun je nog altijd naar de receptie gaan en je verhaal even uitleggen.Zo kunnen ze de dame erop aanspreken.

ook als je bvb een halfuurtje op de kamer gaat ,en je wilt een halfuurtje neuken ,dan hoeft ze niet na een 10tal minuten jou aan te dringen om klaar te komen of soms zelfs stoppen en zeggen dat ze je klaar wilt trekken.Jij bepaald ,jij betaald ! Toch grotendeels.Sommige meiden kunnen er beter mee stoppen.Verzieken de boel !

Als je voor een halfuur gaat en betaalt, kan ze niet zelf stoppen voor de tijd om is. Dat is vanzelfsprekend.

En wat heb je uiteindelijk betaald dan? Ik hoor verschillende verhalen dus ben wel benieuwd. De ene zegt dat ze 120 vraagt de ander 150. Aan mij vroeg ze 150, toen heb ik gepast maar misschien ooit. Ze is wel echt mooi..

@ali Als zoiets gebeurt, ga dan met de dame (of zonder haar) naar de receptie. Dat is effectiever dan hier op het forum schrijven. Grote kans dat haar geheugen dan weer terugkomt. En misschien heb je wel een extra gehad zoals CIM of klaarkomen over haar lichaam oid?

CIM voor EUR 30? Da's dan echt een koopje...

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Om toch even zeker te zijn dat Erika niet veranderd was, ben ik vandaag op herhaling geweest met Erika. Deze keer in een trio met Mimi. Dan heb je dus 2 van de 5 mooiste dames van Sixsens (OK, smaken kunnen verschillen, Brianna, Carla en Angelina horen ook in die top voor mij) in de kamer. Het werd een top uur! Met wederom zeer goede en complete service van beide dames. Ik heb het vooraf niet over geld gehad en gewoon hetzelfde betaald als de vorige keer (€120). Er zal nog wel een vervolg komen, maar ik schrijf meestal maar 1 keer over dezelfde dame omdat een nieuw verslag vaak te weinig toevoegt.

WithHair1960 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960DrDre1978

Nou, ik denk eerlijk dat mannen ook wat kunnen overdrijven. En , ja er zijn damens die misschien niet altijd even eerlijk zijn, maar geloof mij. Mannen kunnen er ook wat van en denk dat mannen ook wel eens niet gelijk hun zin krijgen de dame(s) zwart maken. Ik ken deze samen langer als jullie allemaal samen, alleen nu op een andere locatie waar ik reizen voor moet. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met haar. Ja, ze is normaal gesproken altijd bezet. Omdat vele tevreden zijn, behalve een paar mannen hierzo. Denk dat je het van twee kanten moet zien en inderdaad duidelijke afspraken maken. Misschien heb jij of zij elkaar niet zo goed begrepen i.v.m de taal bariere....mijn Engels is ook niet zo goed. Ook daar kunnen ver fouten door komen. Nogmaals ze is vaal bezet en niet te bereiken "waarom" omdat ze tegen iedereen iets anders zegd......waarom komen vele dan terug bij haar. Waarom was ze op de andere locatie ook nooit bereikbaar. Ik kan en hoor alleen maar correcte verhalen en zeker op de vorige locatie, die heel anders is dan deze. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en geniet ervan en maak van te voren duidelijk afspraken en  begrijp je iets niet probeert het nog eens te vragen of vraag hulp. Nog 1 ding damens kunnen en mogen zelf prijzen en afspraken maken met degene die zij willen. Of niet......er zijn geen echte regelementen? vind de prijs nog vrij goed koop als ik naar de vorige locatie kijk ????????succes mannen ????

Wandelaar5 und waves haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5waves
12