Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Een ventilator op elke kamer

Geachte directie van SixSens Saunaclub,

Als trouwe gast van de SixSens Saunaclub, wil ik graag een voorstel doen om de gastenervaring te verbeteren en tegelijkertijd een praktische oplossing te bieden voor een veelvoorkomend probleem. Het idee is om op elke kamer een ventilator te plaatsen, als aanvulling op de airconditioning. Deze eenvoudige en kostenefficiënte toevoeging zal bijdragen aan het verhogen van het comfort en de tevredenheid van de gasten.

Helaas komt het wel eens voor dat de airconditioning niet optimaal functioneert. Dit kan variëren van tijdelijke storingen tot situaties waarin de airco de kamer niet voldoende kan koelen, vooral tijdens perioden van extreme hitte. Het hebben van een backup-optie is daarom van essentieel belang om ervoor te zorgen dat onze gasten zich te allen tijde comfortabel voelen.

Eenvoudige oplossing: De OK OSF 40321 W ventilator. De ventilator heeft een simpele bediening met een draaiknop aan de bovenkant voor het regelen van de snelheid.

Graag verzoek ik u mijn voorstel in overweging te nemen.

mmla1972 hat auf diesen Beitrag reagiert.
mmla1972

Zoals ik in mijn verslag van gisteren schreef, was het gisteren best te doen op de kamers.

Een ventilator op elke kamer zie ik niet direct het nut van in. Ok, er zijn kamers waar geen airco is en bij extreme hitte heeft de airco soms wat kuren maar dat is meestal van tijdelijke aard. Als je naar de kamer gaat, kan je altijd met de dame van uw keuze, vragen voor een kamer in het oude gedeelte boven waar sommige kamers een venster hebben, of voor een kamer met airco. Soms moet je dan even wachten maar dat moet je er dan bijnemen.

 

Wandelaar5, LoveFromParis und oups haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5LoveFromParisoups