Donderdag 19/05
Zitat von krids am Mai 21, 2022, 1:05 pm UhrAfgelopen donderdag weer een bezoekje gebracht aan Sixsens. Er was redelijk wat kans op onweer maar omstreeks 10h30 bij aankomst was daar weinig van te merken. Parking was nog tamelijk leeg.
Bij binnenkomst effe handen ontsmetten en daarna door om mijn berenvelletje te halen. Afrekenen moest er niet gebeuren want ik was een van de gelukkigen met een vrijkaartje! Dankuwel.Na het omkleden een verfrissende douchebeurt genomen. Hierna een ontbijtje gaan halen en me lekker op het buitenterras gezet. Al wat medeberen daar en ondertussen lekker van het zonnetje genieten. Ondertussen stroomden de dames mondjesmaat toe. Na wat tijd spotte ik Kinga. Ze zag er bekoorlijk uit in haar lingeriesetje. Even later trof ik haar in de bar. Me even voorgesteld en ondanks een wat moeizaam gesprek toch met haar naar de kamer getrokken. Eenmaal daar nog wat verder gekeuveld. Daarna tijd voor wat amusement. De eerste keer met iemand is het soms toch wat wennen maar Kinga is op en top professioneel. Ze bouwde langzaam op en stilletjesaan vonden we elkaar beter en beter. Na een fijn hoogtepunt nog wat verder liggen knuffelen en praten alvorens we afscheid van elkaar namen. Toffe eerste kennismaking.
Tijd om wat op krachten te komen in de keuken en daarna op het terras waar het ondertussen zwoel en donker aan het worden was.
Daarna nog wat in de kino gelegen waarbij heel wat dames hun diensten kwamen aanbieden. Paar leuke opties aan me voorbij laten gaan. Ondertussen nog getuige van een klein meningsverschil tussen een dvp en een beer.
Door de verschillende bezoekjes van de dames was de goesting terug aan het toenemen. Ineens kwam Alexa binnen. Ze zag er erg leuk uit in haar blauwkleurig setje. Toen ze me zag maakte ze een streep over haar keel. Een aantal weken geleden waren we al eens dicht bij een kamergang maar door wat miscommunicatie liep het toen verkeerd. Ineens zat ze bovenop me en had ze me in een wip op oorlogssterkte gekregen. Tijd voor de sleutel! Hevige sessie. Niks verkeerd mee. Herhalingskans is er wel. Ze is lekker meegaand en doet er alles aan om je te plezierenNa wat relaxen in de bar omstreeks 16h30 naar huis vertrokken na een topdagje Sixsens.
Afgelopen donderdag weer een bezoekje gebracht aan Sixsens. Er was redelijk wat kans op onweer maar omstreeks 10h30 bij aankomst was daar weinig van te merken. Parking was nog tamelijk leeg.
Bij binnenkomst effe handen ontsmetten en daarna door om mijn berenvelletje te halen. Afrekenen moest er niet gebeuren want ik was een van de gelukkigen met een vrijkaartje! Dankuwel.
Na het omkleden een verfrissende douchebeurt genomen. Hierna een ontbijtje gaan halen en me lekker op het buitenterras gezet. Al wat medeberen daar en ondertussen lekker van het zonnetje genieten. Ondertussen stroomden de dames mondjesmaat toe. Na wat tijd spotte ik Kinga. Ze zag er bekoorlijk uit in haar lingeriesetje. Even later trof ik haar in de bar. Me even voorgesteld en ondanks een wat moeizaam gesprek toch met haar naar de kamer getrokken. Eenmaal daar nog wat verder gekeuveld. Daarna tijd voor wat amusement. De eerste keer met iemand is het soms toch wat wennen maar Kinga is op en top professioneel. Ze bouwde langzaam op en stilletjesaan vonden we elkaar beter en beter. Na een fijn hoogtepunt nog wat verder liggen knuffelen en praten alvorens we afscheid van elkaar namen. Toffe eerste kennismaking.
Tijd om wat op krachten te komen in de keuken en daarna op het terras waar het ondertussen zwoel en donker aan het worden was.
Daarna nog wat in de kino gelegen waarbij heel wat dames hun diensten kwamen aanbieden. Paar leuke opties aan me voorbij laten gaan. Ondertussen nog getuige van een klein meningsverschil tussen een dvp en een beer.
Door de verschillende bezoekjes van de dames was de goesting terug aan het toenemen. Ineens kwam Alexa binnen. Ze zag er erg leuk uit in haar blauwkleurig setje. Toen ze me zag maakte ze een streep over haar keel. Een aantal weken geleden waren we al eens dicht bij een kamergang maar door wat miscommunicatie liep het toen verkeerd. Ineens zat ze bovenop me en had ze me in een wip op oorlogssterkte gekregen. Tijd voor de sleutel! Hevige sessie. Niks verkeerd mee. Herhalingskans is er wel. Ze is lekker meegaand en doet er alles aan om je te plezieren
Na wat relaxen in de bar omstreeks 16h30 naar huis vertrokken na een topdagje Sixsens.