Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Do 12/12

Rond openingstijd aangekomen. Zoals altijd alleen maar vriendelijke gezichten bij ontvangst. In de kleedkamer mijn vast stekje ingenomen. Rustig genoten van mijn ontbijtje. Daarna de nieuwe lift even geïnspecteerd. Later op de dag zou ik ook de beginnende werken voor lift 2 mogen aanschouwen. Het zou erg rustig blijven tot ongeveer 12u. Genoten van een saunasessie en na het opfrissen in de douche mij wat teruggetrokken in de darkroom. Mijn afspraakje zou rond 12h30 aanwezig zijn. Ondertussen Janina tegengekomen en die drukte mijn beide handen op haar fraaie billen. De wereld kan er soms leuk uitzien  😀  Ondertussen werd ik ook tegengehouden door een voor mij nieuw en niet onaardig gezicht. Domweg vergeten haar naam te vragen. De dame was eerder klein, zwart haar en had een witte outfit aan. Even later maakte Miss Sixsens 2024 haar entree. Ze kwam me dadelijk groeten en liet weten dat ze me over 5 minuutjes zou zien. De 5 minuutjes werden er 10 maar  toen ze  verscheen in haar rode niemendalletje met haar pronte borsten mooi zichtbaar was dat dadelijk vergeven. Enkele uren later verliet ik meer dan voldaan Sixsens. Via het lijstje van Bachatero zag ik dat hij er ook was. Spijtig genoeg niet kunnen kennismaken. Aan Sixsens en al het personeel: Keep up the very good work! Fijne feesten en tot volgend jaar. Of de tombola beslist daar anders over. Aan de lezers; vergeet niet te stemmen voor Miss Sixsens 2025. Mijn stem is uitgebracht.

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5LoveFromPariskevinalone