Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Dinsdag 24/09

Na een maandje vakantie gisteren eindelijk weer een gaatje in de agenda gevonden om af te zakken richting Lemiers.

Rond 10u30 de parking opgedraaid en in de club zelf was er nog niet echt veel beweging. Ontbijtje genomen en sauna opgezocht. Tegen de middag liep het gelukkig wel vol en zag ik dat één van mijn persoonlijke favorietjes, Lia, was toegekomen. Laat ons zeggen dat het weerzien in de kamer geweldig was 😉

Daarna rustig bekomen op het terras. Ondanks de regen, is en blijft het daar toch veel gezelliger dan in de bar.

In gesprek geraakt met Lisa en niet veel later bevond ik mij voor de tweede keer in kamer 7. Voor een eerste keer was het zeker niet slecht maar echt top was het nu ook weer niet.

Ondertussen was het diner klaar, en hoewel niet slecht, was het toch ook precies wat minder dan vroeger. Eerder gewoontjes en niet iets dat er echt bovenuit stak van gerechten. Iedere dag BBQ is misschien te veel gevraagd maar nu was het toch echt wel schaars naar vlees toe.

Na het eten nog een laatste kamer gemaakt met een bekende Hongaarse die al heel de dag haar best had gedaan om mijn aandacht te krijgen en als ervaren rot in het vak wist ze mij toch weer voor de 3e keer af te werken.

Leeg, moe maar voldaan rond 19u30 de parking afgereden.

Al bij al een leuke dag, en dat de pintjes weer boven gewoon in de frigo staan is ook positief.

 

Wandelaar5, vergeetachtige beer und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5vergeetachtige beerDrDre1978

Welke hongaarse ? Meghan ? Barbie ? Cathaleya ? Letitcia ?

Quote from DrDre1978 on September 25, 2024, 1:16 pm

Welke hongaarse ? Meghan ? Barbie ? Cathaleya ? Letitcia ?

Cathaleya