Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Dinsdag 16 en vrijdag 19 augustus 2022

Wegens geen andere vakantieplannen, besloten om de vrijgekomen eurootjes te spenderen in Lemiers door het inlassen van enkele extra bezoekjes op de dinsdagen in augustus.?

Op dinsdag een rustig dagje beleefd, lekker ontspannend en vooral met de juiste dames die vrij waren op het juiste moment.
Bij binnenkomst zowat direct gekidnapt door Ruby, een jonge Roemeense met een prachtig lichaam. Voor de geïnteresseerden zal ik een paspoortje over haar opmaken. Ondertussen toch al onze vierde kamer op 3 weken, dus leuk vind ik ze echt wel.
In de vroege namiddag een prima halfuurtje doorgebracht met Lisa, eveneens gezegend met een prachtig lichaam, voor onze negende kamer. Ze zoent niet, normaal een voorwaarde voor mij, maar voor haar maak ik graag een uitzondering.
In de late namiddag tenslotte Cataleya vrij gevonden. In één woord, fantastisch. Hier geef ik niet veel commentaar bij, ik wil haar namelijk ook nog wel eens vrij vinden.?

Op vrijdag heel wat drukker, zonder dat er van een overrompeling sprake was. Toch waren er vanaf 15.00 wachttijden die gelukkig beperkt bleven tot maximum 20 min.?
De drie dames die ik in gedachten had voor deze dag ook weer ongeveer gevonden op de gewenste tijdstippen.
Gestart met blonde Inna, tweede kamer op een week. Normaal ga ik voor de iets slankere dames, maar zij heeft een erg aantrekkelijk aangezicht en geeft een prima service. Ze maakt deel uit van het quartet met Ruby, Sienna en Tori. Met Tori heb ik nog geen kennis gemaakt, maar de andere 3 vind ik al zeker echt goede aanwinsten voor de club.?
In de namiddag afgesproken met Nelly die na een jaar terug opgedoken is: 1.50, bleke huid en zowat de langste zwarte haren in SS ( geen extensions). Gewoon een leuke ontmoeting en tevreden de kamer verlaten.
Op de derde dame van mijn keuze moest ik lang wachten. Bijna had ik onze ontmoeting moeten uitstellen tot volgende week,
maar uiteindelijk kwam Erica toch vrij en wist ze mij te vinden in de bar. Op naar onze kamer 60, verdere uitleg dus overbodig.

 

Agronymus1, Flyerke und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1FlyerkeLoveFromParisHerr Fick