Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Dinsdag 1 februari

Vandaag na bijna 2 maanden eindelijk nog eens een hele dag naar sixsens geweest.

Door het vroege sluitingsuur waren het de laatste tijd altijd maar korte bezoekjes.

 

Rond 10:30 parkeerplaats opgereden, en deze was bijna leeg.

Snel ingecheckt douchen en op naar mijn vast afspraak.

Rond 12:30 nog een laat ontbijt genoten (Aisha zag er ook weer leuk uit 😀 ), toen was al duidelijk dat er heel weinig heren aanwezig zijn.

Eens een kijkje genomen in de bar en daar werd het heel duidelijk, tot op een enkeling na alleen maar dames.

Daar ik net van de kamer kwam besloot ik later terug te komen en eerst een paar uurtjes te relaxen.

Tegen 15 uur besloten dat het toch langzaam tijd word voor de 2 de rond, op naar de bar.

door het lage aantal heren viel mij wel op dat ik niet meteen belaagt werd, was ook eens anders was.

na een tijdje kwam Nicky langs, meteen besloten me haar een kamer te doen.

ik heb het niet zo met namen, daarom ben ik niet zeker of zij Nicky noemt, misschien kan iemand helpen?

Ze is Roemeense heeft een vlinder op de rechter schouder getatoeëerd, ze heeft voordien in Oostenrijk in Goldentime gewerkt.

 

daarna wat ontspannen in de sauna en rond 17:30 terug naar de bar.

Daar Marlene gespot en meteen besloten met haar een kamer te doen.

voldaan na 3 kamers nog wat gaan eten en rond 19 uur was het langzaam tijd om naar huis te rijden.

 

zoals altijd een mooie dag gehad, wat mij wel verbaast dat nu sinds vorige week woensdag tot op het sluitingsuur alles toch weer vrij normaal is er zo weinig beren waren, ik weet dinsdag is het altijd wat rustiger, maar zo rustig nu ook weer niet.

 

komende weken zullen het weer korte bezoekjes na het werk zijn, eind van de maand nog eens een hele dag gaan.

verheug mij er nu al op  😉

Flyerke, Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5LoveFromParis

Kan iemand mijn bericht naar de juiste plaats verschuiven, zie net dat ik het bij live verslagen gepost heb.