Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

De eerste keer

Beste allen,

Ik wil ook de stoute schoenen aantrekken en eens een keertje een club bezoeken. Ik heb hiervoor wel enkele keren een parenclub bezocht en meegedaan met feestjes, maar ik heb totaal geen zicht op hoe het er in een club aan toegaat. Ik heb vele reacties op dit forum gelezen om een 'goed' beeld te krijgen, maar ik realiseer me ook dat de praktijk net iets anders kan verlopen. Dat gezegd hebbende, ben ik heel erg benieuwd hoe de sfeer is op een donderdag of een zaterdag. Dat zijn helaas, op dit moment, de enige dagen dat ik een lange reis naar het zuiden kan ondernemen.

Ik heb dan ook twee vragen:

  1. Welke dag(en) zijn goed/geschikt voor een beginner?
  2. Wat bedoelen ze met 'happy hour'?

Alvast bedankt voor jullie waardevolle input en hopelijk zien we elkaar binnenkort.

 

Donderdag is een goede dag voor een eerste contact. Tenzij je een echt feestbeest bent, dan is het natuurlijk zaterdag!
Op dit moment zijn wel enkele dames op vakantie, het is dus iets rustiger dan normaal, maar er zijn nog steeds zo'n 40 dames aanwezig.
Als je op zaterdag gaat, zul je zeker een of twee van de regelmatige schrijvers van hier tegenkomen die je nog een paar tips kunnen geven.

Mijn persoonlijke tip aan elke nieuweling: bemoei je de eerste twee uur nergens mee en neem de tijd om alles te bekijken. Ja, ook de dames.
En natuurlijk de basiswet: jij kiest voor de dame, niet andersom...

Flyerke, Tropische_verrassing und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeTropische_verrassingWandelaar5doux nôtresWithHair1960Sophist

Uiteraard eens met wat VSE zegt. Aanvullend: Happy Hour is de tijd dat de entree €60 is in plaats van €70. En dat is tussen 10 uur en 11:30 uur in de morgen. Je kunt dan langer van alle faciliteiten genieten en het is nog goedkoper ook. Voor de dames is het prettig dat ze ook vroeg op de dag al kunnen verdienen omdat er al aardig wat mannen vroeg zijn.

doux nôtres, WithHair1960 und Sophist haben auf diesen Beitrag reagiert.
doux nôtresWithHair1960Sophist

1 gouden regel

Zeg vooral dat het je eerste keer in een club is..wordt je zeker gekloot op alle manieren,hahaaa zeker niets van zeggen dus! Have fun en doe waar jij u goed bij voelt.

Wandelaar5, doux nôtres und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5doux nôtresWithHair1960Sophist

Veel dank!

Quote from waves on July 31, 2024, 7:23 pm

1 gouden regel

Zeg vooral dat het je eerste keer in een club is..wordt je zeker gekloot op alle manieren,hahaaa zeker niets van zeggen dus! Have fun en doe waar jij u goed bij voelt.

De dames zijn niet van gisteren, ze zullen heus aan mijn gedrag merken. Maar dank voor de waarschuwing.

Quote from Wandelaar5 on July 31, 2024, 4:57 pm

Uiteraard eens met wat VSE zegt. Aanvullend: Happy Hour is de tijd dat de entree €60 is in plaats van €70. En dat is tussen 10 uur en 11:30 uur in de morgen. Je kunt dan langer van alle faciliteiten genieten en het is nog goedkoper ook. Voor de dames is het prettig dat ze ook vroeg op de dag al kunnen verdienen omdat er al aardig wat mannen vroeg zijn.

Dank voor de toelichting. Het is dus een manier om de 'early birds' te belonen.

 

Quote from vse on July 31, 2024, 3:18 pm

Donderdag is een goede dag voor een eerste contact. Tenzij je een echt feestbeest bent, dan is het natuurlijk zaterdag!
Op dit moment zijn wel enkele dames op vakantie, het is dus iets rustiger dan normaal, maar er zijn nog steeds zo'n 40 dames aanwezig.
Als je op zaterdag gaat, zul je zeker een of twee van de regelmatige schrijvers van hier tegenkomen die je nog een paar tips kunnen geven.

Mijn persoonlijke tip aan elke nieuweling: bemoei je de eerste twee uur nergens mee en neem de tijd om alles te bekijken. Ja, ook de dames.
En natuurlijk de basiswet: jij kiest voor de dame, niet andersom...

Dank voor de tips. Ik houd me de eerste twee uur koest. Kat uit de boom kijken:)

DrDre1978 und Eddy_V haben auf diesen Beitrag reagiert.
DrDre1978Eddy_V

Ik ben zaterdag aanwezig, en ben te herkennen als kleinste gast van de club (Dit is "wetenschappelijk" bewezen, ha ha) ik (WithHair1960)  en zeker een paar andere gasten zullen je zeker goede tips kunnen geven. Ik wens je heel veel plezier.

Wandelaar5 und Sophist haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Sophist