Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesDahlia
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Dahlia

Gisteren nieuwe dame Dahlia bij Sixsens ontdekt.
Ze gaf aan dat het gisteren haar eerste dag (na drie jaar) was en dat ik haar eerste kamer was.
Kennelijk is ze drie jaar geleden ook al een tijdje in Sixsens geweest nu is ze dus weer terug.
Ze zegt dat ze uit Servië komt en dat ze naast Engels ook, Italiaans en Spaans spreekt.
I heb het bij ‘Frans’ ???? en Engels gehouden!
Ze is midden 30, slank met stevige billen, natuurlijke c-cub en heeft nu blond haar tot op haar schouders.
Ze is vrolijk en spontaan en je kunt een prima GFE met haar hebben.
De prijs/service verhouding is prima: € 110/60’ incl. PZC en TZ.
We hebben het beide goed naar onze zin gehad.
Ik kan Dahlia van harte aanbevelen!

 

Bachatero, Greg und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroGregWandelaar5charlie13doux nôtres

Het betreft hier Delia bl, reeds vele jaren regelmatig aanwezig in SS met verschillende haarkleuren en voor een “Servische” spreekt ze verrassend goed Roemeens  😉

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5
Quote from Bachatero on June 1, 2024, 9:26 am

Het betreft hier Delia bl, reeds vele jaren regelmatig aanwezig in SS met verschillende haarkleuren en voor een “Servische” spreekt ze verrassend goed Roemeens  ????

Toch niet de secretaresse dus van enkele jaren geleden

Bachatero hat auf diesen Beitrag reagiert.
Bachatero

Inderdaad een vrolijke en opgewekte verschijning. Mijn ervaring vrijdag 12 juli is dat ze druk is met van alles, behalve met jou. Standaard prijs, overigens wel degelijk met upselling voor tz (dan maar gelaten) maar dan heb je ook een Opel Astra in de basis uitvoering (zie mijn tekst bij Irina zw ;-).
Voor mij zéker geen herhalingsgevaar.