Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesCleo
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Cleo

Nationaliteit: Roemeens
Talen: Engels, Duits,…
Body: 1.60, slank/normale lichaamsbouw, 25 jaar
Borsten: cup B naturel
Haar: blond, halflang
Te herkennen aan : bril met gouden montuur, zit links achteraan in de bar

Gisteren kennis gemaakt met de mooie Cleo op haar tweede dag in Lemiers. Ze heeft enkele jaren in Sharks gewerkt en komt het nu enkele weken proberen in SS waarna ze beslist of ze blijft of niet.
Cleo is helemaal mijn type, mooi aangezicht, een sympathieke uitstraling en volledig naturel op een kleine tattoo op haar been na. Toen bleek dat mijn derde afspraak niet kon doorgaan dan ook niet lang geaarzeld om bij haar te gaan zitten. Even kort besproken wat ik zoal verlang op de kamer en dat bleek geen probleem voor haar.
Na Mirabelle en Angelina werd dit de derde topkamer van de dag en dus zeer voldaan de kamer verlaten. Normaal ga ik met nieuwe dames eerst voor een halfuurtje maar bij haar wist ik direct dat het goed zou komen en dus een uurtje gebleven.
Cleo is een vriendin van de slanke Irina die na 6 maanden onderbreking ook teruggekeerd is sinds vorige zondag maar er deze vrijdag niet was.

 

Flyerke, Wandelaar5 und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5hotmister1985mmla1972charlie13doux nôtresReizigerwavesWithHair1960DrDre1978

Beide dames vandaag gezien..

Ik vroeg me al af wie de dame met het brilletje was.. wat een mooie naturel beauty!

Bachatero, Flyerke und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkemmla1972doux nôtresWithHair1960DrDre1978