Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Broeierige dag 20-07-2024

12

Broeierige dag,

Ik arriveerde iets later dan normaal (11:23 uur) en P1 was al bijna vol. Het was zonnig en warm, al een graad of 29. Voor mij waren 5 dames in de rij waarvan ik er een paar herkende. Betalen, slippers, handdoek, polsbandje en naar beneden.

Douchen, en een hapje eten op het overdekte terras waar het warm was. Een Limburgse beer gesproken die ik al vaker had gesproken. Buiten was het druk met dames en heren. Sommige waagden zich in de zon of in het zwembad. De nieuwe tuin lag er prachtig bij, jammer dat het NET te warm was om er volop gebruik van te maken.

De dames stroomden binnen al kon je wel merken dat het vakantieperiode was. Ik schat 40-45 dames met volop keus in nationaliteit, afmeting en smaak.

Ik ging voor m’n veilige keus Lulu, ik had haar al een tijd niet gesproken of gezien. Ik was immers 4 weken geleden voor het laatst in deze tempel, en toen was zij met valantie. Even wat gekletst tijdens het eten. Daarna heb ik weer gedoucht, en konden we naar een kamer met airco. Deze dame is zeer binnenkort jarig, de exacte dag en haar leeftijd zal ik niet delen. Kamer was super, zoals altijd met haar. Sfeer was ontspannen en de klik met haar is prima. Tevreden verlieten we de kaner en tot de volgende keer Lulu. Lulu is en blijft m’n favoriet, een blijvertje.

Tijd om wat te drinken en spoedig zouden de bamiblokken en frikandellen arriveren. De Tour de France stond op, beneden in de bar hadden ze gekozen voor de Formule 1.

De flessen alcoholhoudende bier stonden niet meer in de koelkast. Ik hoorde dat dit was gedaan om overlast van verspreidde bierflesjes en verspilling van amper leeggedronken flesjes tegen te gaan. Met andere woorden, dat hebben we aan onszelf te danken. In de koeling nu nog uitsluitend 0.0%

Ikzelf drink uitsluitend een paar getapte pilsjes voor vertrek, maar ik kan me voorstellen dat een aantal bezoekers dit jammer vinden.

WithHair1960 betrad het overdekte terras en we hebben wat gebabbeld. Ik had hem al gauw een paar maanden niet gezien/gesproken dus het was fijn hem weer te zien. Het blijft leuk om met hem te kletsen, de man straalt genot uit. Hij werkte 2 bamiblokken naar binnen, ik koos voor wat variatie met 1 bamiblok en 1 frikandel. Mimi kwam me begroeten met een 3 kussen en een knuffel. Ze kent me en weet dat m’n vlees zwak voor haar is. WithHair1960 had om 17:00 uur z’n volgende afspraak met z’n favoriete dame staan en mijn volgende afspraak zou ook rond die tijd zijn. Meestal zijn er rond die tijd kamer voldoende beschikbaar omdat de bbq dan is. Kom je terug van je kamer dan is de grootste drukte en wachtrij bij het buffet een stuk minder of helemaal weg zelfs.

Mijn 2e kamer was met Mimi, altijd goed en sensueel. Zacht en teder zoenen en heerlijk pijpen met gevoel. Smaken verschillen maar qua looks en service is ze 1 van de beste binnen Sixsens. Ze droeg een ander luchtje en dat merkte ik op, ze rook heerlijk. Voldaan verliet ik de kamer.

Tijd voor wat te eten. Volgens buienradar kwam er een fikse bui aan rond 6-en. Deze kwam en bracht de nodige verkoeling. De bbq was goed, veel vlees, en niet te vergeten de heerlijke peperroomsaus. Het was genieten. WithHair1960 schoof bij me aan en we waren het roerend eens dat dit toch echt wel de hemel is. Prachtige vrouwen, gemoedelijke sfeer, lekker eten en drinken en fijn vertier op de kamers. De tijd vloog voorbij en WithHair1960 verontschuldigde zich keer op keer dat hij zoveel praatte. Dat was niet nodig, z’n verhalen, anekdotes en respectvolle manier van spreken zijn juist fijn en veel (heel veel) heren zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Tis altijd fijn om je te spreken en ja geniet van elke minuut…we namen afscheid en ik besloot nog even de bar op te zoeken.

Even werd iets langer, uiteindelijk rond half 10 richting huis vertrokken na weer een geweldige dag Sixsens.

In de bar spotte ik nog een (voor mij) onbekende dame. Voor de dames en heren in de bar niet, want ze werd herkend. Het was een prachtige slanke verschijning. Geen idee hoe ik haar het beste kan omschrijven, maar d’r haar is me het beste bij gebleven. Lang stijl haar (zowat tot op d’r billen) het bovenste deel, zo ongeveer tot d’r kaaklijn, zwart en daaronder wit. Ze trok ERG veel aandacht, echter lag ze aan de ketting bij een heer die ik al vaker gezien heb daar. Maar deze dame had echt iets… Kan zomaar zijn dat het een bekende dame is met een nieuwe coupe.

Dankjewel, aan iedereen die deze dag mogelijk maakte. En tot snel.

Bachatero, Agronymus1 und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1FlyerkekridsWandelaar5hotmister1985LoveFromParisWithHair1960DrDre1978

De onbekende dame is vermoedelijk de mooie Brianna, die elke paar dagen wel een andere haarkleur/kapsel heeft. 2 heel kleine tattoos vóór op haar dijen. Zeer slank, cup tussen A en B in. Haar lippen zijn erg vol gespoten.

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

"Mijn 2e kamer was met Mimi, altijd goed en sensueel. Zacht en teder zoenen en heerlijk pijpen met gevoel. Smaken verschillen maar qua looks en service is ze 1 van de beste binnen Sixsens"

Hoe kan ik Mimi herkennen en heeft ze een vaste plek in de bar?

DrDre1978 hat auf diesen Beitrag reagiert.
DrDre1978

Mimi’s vaste plek is op de bank onder de TV. Ze heeft een grote elegante tattoo op haar rug, die ik niet verder zal omschrijven vanwege privacy. Ze heeft een navel piercing, sluik zwart haar en een A cup.  Vraag bij de bar naar de dame met een beugel.

Flyerke und hotmister1985 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Flyerkehotmister1985

Volgens mij weet ik dan al wie het is. Levert ze volledige service voor 60/110 per half uur/uur?

DrDre1978 hat auf diesen Beitrag reagiert.
DrDre1978

Bij mij wel, maar dat is natuurlijk geen garantie dat ze dat bij iedereen doet, dus daar kunnen nooit rechten aan ontleend worden  😀 . Haar 3e plaats in de Miss Sixsens verkiezing van afgelopen jaar maakt wel duidelijk dat heel veel mannen zeer tevreden zijn over haar dienstverlening.

Flyerke, hotmister1985 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Flyerkehotmister1985DrDre1978

Ze hebben wel de flesjes bier afgeschaft. Wat een aderlating.  Zie steeds meer mensen naar Keulen gaan. Ze kunnen beter € 5,00 meer entree vragen en het bier opnieuw invoeren. Dit is namelijk heel slecht.

vse, LoveFromParis und sul1957 haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseLoveFromParissul1957

Natuurlijk niet. Er zijn genoeg bezoekers die geen bier drinken.

Quote from Lex on August 2, 2024, 10:02 am

Ze hebben wel de flesjes bier afgeschaft. Wat een aderlating.  Zie steeds meer mensen naar Keulen gaan. Ze kunnen beter € 5,00 meer entree vragen en het bier opnieuw invoeren. Dit is namelijk heel slecht.

Denk dat het weinig te maken heeft met het financiele eerder met het gedrag van bepaalde bezoekers.

Trouwens, waarom zouden ze meer entree moeten vragen ? Er zijn genoeg bezoekers die geen bier drinken.

LoveFromParis und waves haben auf diesen Beitrag reagiert.
LoveFromPariswaves

Een fris biertje smaakt bij deze temperaturen, breng ze niet op ideeën.

sul1957 hat auf diesen Beitrag reagiert.
sul1957
12