Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumAlgemene verslagen: Algemene verslagenBezoek op zaterdag 22 maart 2025
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Bezoek op zaterdag 22 maart 2025
#1 · März 24, 2025, 6:49 pm
Zitat von Balisto am März 24, 2025, 6:49 pm UhrZeer leuke dag bij Six: Als ontbijt heerlijke chocoladebroodjes, goede vleeswaren, soep en heerlijke desserts in de middag. Heerlijke biefstuk met groene pepersaus voor het avondeten. Zeer aangename Thaise massage, in een zeer Zen-sfeer, gekenmerkt door vriendelijkheid en stilte. Karaokedag, 's middags waren er twee microfoons beschikbaar om te zingen, verschillende meisjes en klanten probeerden het en lieten zich zien. Voor een zaterdag is het niet heel druk, 's avonds wordt het drukker. Zeer leuke sfeer 's avonds met de DJ en karaoke, de Bulgaarse meisjes waren aan het dansen, ik ging met Nancy en Natasha dansen, evenals met de heel schattige Dora. Op een gegeven moment hebben we de rups gedaan, hij ontwrichtte een beetje, maar we hebben er goed om gelachen. Het deed mij veel goed om de vrolijke meiden en de klanten te zien genieten in deze zeer goedmoedige sfeer. Toen ik bijvoorbeeld meisjes zag dansen zoals Margareta, moest ik steeds denken aan de mythe van Salome, wiens boeiende dans ervoor zorgde dat ze het hoofd van Johannes de Doper van Herodes Antipas kreeg. Wat ik leuk vind aan Six is dat je je urenlang kunt vervelen, teleurgesteld kunt zijn over je dag en ineens alles anders is, de sfeer magisch wordt, de dingen in een ander licht komen te staan, je een buitengewoon meisje ontmoet dat genereus haar tijd, haar lichaam en haar persoonlijkheid aanbiedt in de slaapkamer. De meest buitengewone momenten zijn deze gewone momenten waarop we praten, we standpunten uitwisselen. Het is niet alleen de strijd tussen lichamen die er toe doet, er is ook wat er buiten het vleselijke wordt uitgewisseld. En wij begrijpen waarom deze club Sixsens heet. Tot snel Sixsens!
Zeer leuke dag bij Six: Als ontbijt heerlijke chocoladebroodjes, goede vleeswaren, soep en heerlijke desserts in de middag. Heerlijke biefstuk met groene pepersaus voor het avondeten. Zeer aangename Thaise massage, in een zeer Zen-sfeer, gekenmerkt door vriendelijkheid en stilte. Karaokedag, 's middags waren er twee microfoons beschikbaar om te zingen, verschillende meisjes en klanten probeerden het en lieten zich zien. Voor een zaterdag is het niet heel druk, 's avonds wordt het drukker. Zeer leuke sfeer 's avonds met de DJ en karaoke, de Bulgaarse meisjes waren aan het dansen, ik ging met Nancy en Natasha dansen, evenals met de heel schattige Dora. Op een gegeven moment hebben we de rups gedaan, hij ontwrichtte een beetje, maar we hebben er goed om gelachen. Het deed mij veel goed om de vrolijke meiden en de klanten te zien genieten in deze zeer goedmoedige sfeer. Toen ik bijvoorbeeld meisjes zag dansen zoals Margareta, moest ik steeds denken aan de mythe van Salome, wiens boeiende dans ervoor zorgde dat ze het hoofd van Johannes de Doper van Herodes Antipas kreeg. Wat ik leuk vind aan Six is dat je je urenlang kunt vervelen, teleurgesteld kunt zijn over je dag en ineens alles anders is, de sfeer magisch wordt, de dingen in een ander licht komen te staan, je een buitengewoon meisje ontmoet dat genereus haar tijd, haar lichaam en haar persoonlijkheid aanbiedt in de slaapkamer. De meest buitengewone momenten zijn deze gewone momenten waarop we praten, we standpunten uitwisselen. Het is niet alleen de strijd tussen lichamen die er toe doet, er is ook wat er buiten het vleselijke wordt uitgewisseld. En wij begrijpen waarom deze club Sixsens heet. Tot snel Sixsens!
Click for thumbs down.0Click for thumbs up.6
Wandelaar5, hotmister1985 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5hotmister1985LoveFromParisdievanhiernaastWithHair1960Assman