Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Bezoek op zaterdag, 19 oktober

Gearriveerd zoals altijd, net voor 10.00 uur, maar ik was niet de 1e, er stonden al enkele autos geparkeerd. Samen met Waves, die ook net arriveerde, naar binnen gelopen en zoals, ook altijd, een vriendelijke begroeting van Colinda. Benieuwd wat de dag zou brengen. Ontbijten,  alleen, want Gloria heeft nog vakantie. JonnyFontane kwam naast me zitten, ik had hem al een tijdje niet meer gezien, gezellig. we kwamen in gesprek met enkele gasten die dinsdag bij de opening van.......waren, maar kwamen met rasse schreden toch naar 6S. Het was hun daar zo ongelofelijk tegengevallen. Ik sprak ook nog even met Beate en zij zei dat er nog veel staat te gebeuren om de gasten en de dames een nog prettiger en aangenaam verblijf in de club te geven. Tot ca. 12.30 was het vrij rustig, meer heren dan dames, maar dat was zaterdag een week geleden ook zo. Toen "druppelden de dames" naar binnen en waren, ik ben tot 20.00 uur gebleven, er denkelijk meer dames, uiteindelijk, dan op vrijdag. Pascal was er niet van het lijstje van Bachatero maar ik spotte zeker 4 of 5 dames die ik nog niet eerder heb gezien, waaronder een mooie Poolse dame, ik meen, dat ze zich Katharina noemde. Ook zeker genoeg gasten want de parkeerplaatsen waren overvol. Om 13.00 kwam Vanessa naast mij zitten aan de bar, zij had nu al pijnlijke voeten van haar "high heels" en ik stelde haar voor om haar voeten te masseren, zo gezegd zo gedaan. Later in de middag vroeg ik nog hoe het ging, lachend en altijd vriendelijk zei ze, dat ze over de "dansvloer zweefde". Het "wonderballetje" van Gloria had zijn werk dus weer goed gedaan. Veel met bekende en onbekende dames en gasten gesproken, waaronder met de eerder genoemde mooie en vriendelijke Poolse Katharina. Om 18.00 uur samen avondeten met Melissa, ook zij had "kennis" gemaakt met Gloria's "wonderballetje" want ze had pijn aan haar rug. Ik was in het begin van de dag een beetje bang dat het een "saaie"dag zou worden maar niets van dat, het was weer geweldig en het zou super geweldig zijn geworden als Gloria terug van vakantie was geweest maar ik moet nog enkele dagen gedult hebben. Na mijn gebruikelijke "afscheidstoer", ik kan maar niet vertrekken, ben ik om 20.00 uur als een zeer tevreden en gelukkig mens huiswaarts gekeert maar niet voordat ik de keuken, staf en ander personeel hartelijk bedankt heb voor hun tomeloze inzet en service

Molaar, Bachatero und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroFlyerkeTropische_verrassingWandelaar5hotmister1985LoveFromParisvergeetachtige beer

Leuk verslag…moet je vaker doen

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

Zal ik zeker doen Vergeetachtige Beer, ik hoop dat ik je volgende week zaterdag de 26 weer zie :mrgreen: