Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Bezoek op donderdag

Afgelopen donderdag weer SS bezocht. Het aantal ijsberen was minder dan dat ik meestal aantref bij een  bezoek op donderdag. Er waren echter genoeg dames. Veel “oudgedienden” maar ook voor mij nieuwe gezichten zoals de Hongaarse Leticia en Jennifer. Blijkbaar hebben de meeste dvp de lokroep van YY weerstaan. Ik heb kort gesproken met de bazin van SS en van wat zij mij vertelde wordt de inrichting nog een stuk vriendelijker voor de bezoekers. Het hok van de cabines is inmiddels al leeg en op andere plekken zal er ook veel gaan veranderen. Al met al weet zij hoe je een club voor zowel de dames als de ijsberen aantrekkelijk moet houden.

Voordat ik voor langere tijd onder de pannen was met Nickoletta nog benaderd door de Roemeense Kelly en Andra. Helaas zijn zij van het “Hello Baby gilde” en dat is voor mij altijd al een slecht begin van een gesprek. Kelly is daarbij ook nog hardleers want de vorige keer sprak ze me op dezelfde manier aan en heb ik haar al hierop gewezen. Zelf nog even een gesprek aangeknoopt met Myra/Mira uit Roemenië.  Ze is een van de weinige vrouwen die niet op “stelten” loopt, hetgeen me wel kan bekoren.

Na de uitputtende sessie met Nickoletta nog even wat vocht aangevuld en vervolgens aan de heuvelrit naar huis begonnen.

Bachatero, Flyerke und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5LoveFromParisvergeetachtige beerWithHair1960