Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Bezoek afgelopen week / met kortingkaart Tombola

Afgelopen week weer een heerlijk dagje in Sixsens gehad. Deze keer zelfs voor de tweede keer in één maand. Het kortingkaartje uit de Tombola was daarvoor een mooie aanmoediging.

Het was op donderdag relatief rustig. Ca. 40 dames en heren.  Maar natuurlijn nog genoeg te beleven. Het eten en de welness zijn natuurlijk altijd goed. Mijn eerste kamer met, mijn 'vaste waarde', Sarah gedaan. Was weer prima als altijd.

Daarna kon ik niet zo snel een keuze maken voor een tweede kamer. Ik had mijn oog al een paar keer op Cristina laten vallen, maar ik twijfelde nog. Die twijfel werd weggenomen, toen zij het initiatief nam om mij aan te spreken en haar pre-sales mij overtuigde met haar naar de kamer te gaan. Geen spijt van gehad. Voor een eerste keer met haar was het een prima half uurtje (€ 60, incl. PZC, tongzoenen, beffen en NMC).

Weer voldaan naar huis gegaan. Voorlopig i.v.m. vakantie even 'Sixsens pauze'. Eind september kom ik weer graag terug. Hopelijk dan ook weer meer dames (incl. mijn favorieten) om uit te kiezen.

Agronymus1, Flyerke und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1FlyerkeWandelaar5hotmister1985vergeetachtige beerWithHair1960