Beatrice (Roemeense)
Zitat von Assman am Oktober 27, 2025, 8:41 p.m. UhrSinds ongeveer een maand is Beatrice te bewonderen bij Sixsens. Wie heeft er al met haar gekamerd?
Beatrice is een (erg) mooie lange slanke Roemeense dame met lange zwarte haren en een mooie gebruinde huid. En prachtige billen… 🙂
Na een wat moeizame start (geduld is een schone zaak, Beatrice… 🙂 ) lijkt ze haar draai nu goed gevonden te hebben, maakt veel kamers. Ze heeft mij twee keer aangesproken, maar helaas moest ik haar toen teleurstellen. De eerste keer kwam ik net van de kamer af, en de tweede keer liep ik net naar de dame toe waarmee ik een minuut later een afspraak had staan.
Dit kon ze allemaal niet zo waarderen, maar binnenkort zal ze aan de beurt zijn 🙂
Sinds ongeveer een maand is Beatrice te bewonderen bij Sixsens. Wie heeft er al met haar gekamerd?
Beatrice is een (erg) mooie lange slanke Roemeense dame met lange zwarte haren en een mooie gebruinde huid. En prachtige billen… 🙂
Na een wat moeizame start (geduld is een schone zaak, Beatrice… 🙂 ) lijkt ze haar draai nu goed gevonden te hebben, maakt veel kamers. Ze heeft mij twee keer aangesproken, maar helaas moest ik haar toen teleurstellen. De eerste keer kwam ik net van de kamer af, en de tweede keer liep ik net naar de dame toe waarmee ik een minuut later een afspraak had staan.
Dit kon ze allemaal niet zo waarderen, maar binnenkort zal ze aan de beurt zijn 🙂
Zitat von Wandelaar5 am Oktober 27, 2025, 9:03 p.m. UhrIk vind haar topjes helemaal top. Ze bedekt haar borstjes, maar onder een bepaalde hoek kun je ze toch steeds zien van opzij. Helaas zegt ze tegen mij niet aan tongzoenen te doen, dus ze valt niet in mijn doelgroep.
Ik vind haar topjes helemaal top. Ze bedekt haar borstjes, maar onder een bepaalde hoek kun je ze toch steeds zien van opzij. Helaas zegt ze tegen mij niet aan tongzoenen te doen, dus ze valt niet in mijn doelgroep.