Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Bachatero’s 10 jarig jubileum in SS

Beste wandelaars,

komende februari is 10 jaar geleden dat onze wandelende encyclopedie Bachatero voor het eerst een bezoek aan SixSens bracht.

Menig wandelaar heeft hij met zijn raad en adviezen geholpen en niet te vergeten ons op de hoogte gebracht van de aanwezigheid van de dames met zijn wekelijkse overzicht.

Om hem daarvoor te bedanken willen we op 7 februari een forummeeting organiseren waar we jubilaris de hand kunnen schudden.

Hoop jullie dan te zien.

Groet,

T-V

P.S. Misschien kunnen we met SS iets leuks organiseren

vse, Flyerke und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseFlyerkeWandelaar5MemeMooWiseguykevinalonedoux nôtresWithHair1960DrDre1978whiteblondbear

Goed plan !

Tropische_verrassing hat auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassing

Leuk idee, Bachatero's lijsten van de aanwezige dames helpen mij enorm om te kijken wanneer ik naar Sixsens kom. Zekerheid heb je nooit,  maar het geeft een mooie opsomming van wie er de komende dagen kunnen zijn. Bachatero alvast bedankt voor jouw informatie elke keer weer.

Tropische_verrassing

Heel goed idee, helaas kan ik nooit op vrijdag 🙁

Zeer handig, Bachatero’s lijsten, ik dank hem hiervoor. Ik zou het handig vinden dat naast de vermelding van nationaliteit ook categorieën zoals Milfs Etc. zou bijgehouden worden.

Quote from pietpotent44 on January 14, 2025, 6:31 pm

Zeer handig, Bachatero’s lijsten, ik dank hem hiervoor. Ik zou het handig vinden dat naast de vermelding van nationaliteit ook categorieën zoals Milfs Etc. zou bijgehouden worden.

Dan ligt daar een schone taak voor jou, nep-Pietje.

Als je een échte bezoeker van SS bent, kan je dat zonder enige moeite aanvullen in zijn lijst!

Tropische_verrassing