Asra (Bulgaars)
Zitat von Tjeppah am Dezember 26, 2024, 6:41 am UhrAsra is een Bulgaarse vrouw van rond de 36 schat ik. 1.60m groot, lang blond haar, bruine ogen, cup 80 C en een vol postuur. Ze heeft een piercing links boven haar bovenlip. Verder heeft ze een tattoo van een ……. op haar borstbeen. Verder heeft ze tattoos onder haar linker en rechter sleutelbeen en op haar linker en rechter bovenbeen. Gisteren had ik niet mijn beste dag qua prestatie maar na prima sessies met Marie en Stacey lukte haar het moeiteloos om me naar een nieuw hoogtepunt te brengen. Ze heeft vroeger ook hier gewerkt maar toen onder een andere naam die nu al in gebruik was door een andere meid. Verder o.a. voorheen in Dolce Vita gewerkt. Ze gaf me vooraf op mijn verzoek aan welke uutgebreidde service ze geeft en dat dit tegen de gangbare vriendelijke prijs is die hier gehanteerd wordt. Prima kamer met haar gehad en er zullen er nog meer volgen. Deze eerlijke, correcte, vriendelijke meid met prima service is een aanwinst voor deze club.
Asra is een Bulgaarse vrouw van rond de 36 schat ik. 1.60m groot, lang blond haar, bruine ogen, cup 80 C en een vol postuur. Ze heeft een piercing links boven haar bovenlip. Verder heeft ze een tattoo van een ……. op haar borstbeen. Verder heeft ze tattoos onder haar linker en rechter sleutelbeen en op haar linker en rechter bovenbeen. Gisteren had ik niet mijn beste dag qua prestatie maar na prima sessies met Marie en Stacey lukte haar het moeiteloos om me naar een nieuw hoogtepunt te brengen. Ze heeft vroeger ook hier gewerkt maar toen onder een andere naam die nu al in gebruik was door een andere meid. Verder o.a. voorheen in Dolce Vita gewerkt. Ze gaf me vooraf op mijn verzoek aan welke uutgebreidde service ze geeft en dat dit tegen de gangbare vriendelijke prijs is die hier gehanteerd wordt. Prima kamer met haar gehad en er zullen er nog meer volgen. Deze eerlijke, correcte, vriendelijke meid met prima service is een aanwinst voor deze club.