Anya (Roe/ Mol)
Zitat von KanariePiet am August 5, 2021, 2:33 pm UhrGisteren voor het eerst gekamerd met Anya, een kleintje uit Moldavië (Roemenië?) met geblondeerde haren, een lekkere kont en mooie silli's. Enkel tattoos maken het mooie geheel af.
Ze tongzoende niet (ze gaf dat vooraf ook eerlijk aan in de bar), maar dat weerhield haar er niet van me een heel leuke kamer te bezorgen. Ze pijpt zalig goed en ze weet tijdens het neuken heel goed hoe haar lichaam te gebruiken. We hebben een half dozijn standjes doorgelopen, waarna ik knallend ben klaargekomen tijdens hondjes.
Herhalingsgevaar: groot! Moest ik haar mettertijd kunnen 'verleiden' tot zoenen, wordt dit ongetwijfeld 1 van mijn favorietjes.
Gisteren voor het eerst gekamerd met Anya, een kleintje uit Moldavië (Roemenië?) met geblondeerde haren, een lekkere kont en mooie silli's. Enkel tattoos maken het mooie geheel af.
Ze tongzoende niet (ze gaf dat vooraf ook eerlijk aan in de bar), maar dat weerhield haar er niet van me een heel leuke kamer te bezorgen. Ze pijpt zalig goed en ze weet tijdens het neuken heel goed hoe haar lichaam te gebruiken. We hebben een half dozijn standjes doorgelopen, waarna ik knallend ben klaargekomen tijdens hondjes.
Herhalingsgevaar: groot! Moest ik haar mettertijd kunnen 'verleiden' tot zoenen, wordt dit ongetwijfeld 1 van mijn favorietjes.
Zitat von KanariePiet am August 13, 2021, 11:30 am UhrIk ben gisteren een uurtje op herhaling geweest met Anya, die zich voor de gelegenheid een gruwelijk sexy secretaresse look had aangemeten 😮 😀 . Net zoals een dikke week geleden, was haar service top en was het een zaligheid van deze mooie, ervaren meid te mogen genieten. Echter... deze keer miste ik dat (tong)zoenen toch net te hard.
Ik zal zeker nog met Anya op herhaling gaan, haar service is immers uitstekend, maar het zal de volgende keren telkens bij een half uurtje blijven. Zonder zoenen, is de pret er na een dertigtal minuten voor mij immers toch wel vanaf.
Ik ben gisteren een uurtje op herhaling geweest met Anya, die zich voor de gelegenheid een gruwelijk sexy secretaresse look had aangemeten 😮 😀 . Net zoals een dikke week geleden, was haar service top en was het een zaligheid van deze mooie, ervaren meid te mogen genieten. Echter... deze keer miste ik dat (tong)zoenen toch net te hard.
Ik zal zeker nog met Anya op herhaling gaan, haar service is immers uitstekend, maar het zal de volgende keren telkens bij een half uurtje blijven. Zonder zoenen, is de pret er na een dertigtal minuten voor mij immers toch wel vanaf.
Zitat von oups am April 30, 2022, 8:00 pm UhrAls Sophie er niet is, is Annia mijn favoriet in de club (ja zo spelt ze haar naam). Met Sophie en Nella, een van de beste pijpster in de club. En ze geeft eerlijk toe dat ze deze oefening leuk vindt 🙂 .... Ze kan urenlang pijpen met veel variatie, gebruik haar tong zoals een echte godin maar ook haar handen die in herkenning uit gaan in de omgeving 😉 . Ze is ook een intelligente meid, die een gesprek kan voeren (afijn, wanneer haar mond niet bezig is met iets anders 😉 ) en met wie men zich nooit verveelt.
Je kunt ze vaak vinden in de buurt van de hoge tafel voor de ingang van de bar als je uit de kino komt (die aan de rechterkant). En ze is goed erkenbaar door de grote tatoo op haar rug. Ze is niet slank maar ook niet dik, klein van gestalte (+/- 1.55 m), en cup D silli's (maar super zacht en je kunt er heerlijk mee spelen 😛 )... maar niet in haar tepels bijten, hoor .... ze houdt er niet van ... zo ben jij gewaarschuwd 😎
En, ja , ze is niet Moldavisch maar Roemeens. Ze vertelde me over haar professionele omscholingsplannen als ze het beroep over een jaar of twee verlaat. En ik feliciteerde haar .... het is het werk dat ik graag had willen doen, maar helaas had ik niet de kans, of liever de moed, om het te doen.
PS : sorry voor mijn gebrekkige Nederlands. Ik ben franstalig.
Als Sophie er niet is, is Annia mijn favoriet in de club (ja zo spelt ze haar naam). Met Sophie en Nella, een van de beste pijpster in de club. En ze geeft eerlijk toe dat ze deze oefening leuk vindt 🙂 .... Ze kan urenlang pijpen met veel variatie, gebruik haar tong zoals een echte godin maar ook haar handen die in herkenning uit gaan in de omgeving 😉 . Ze is ook een intelligente meid, die een gesprek kan voeren (afijn, wanneer haar mond niet bezig is met iets anders 😉 ) en met wie men zich nooit verveelt.
Je kunt ze vaak vinden in de buurt van de hoge tafel voor de ingang van de bar als je uit de kino komt (die aan de rechterkant). En ze is goed erkenbaar door de grote tatoo op haar rug. Ze is niet slank maar ook niet dik, klein van gestalte (+/- 1.55 m), en cup D silli's (maar super zacht en je kunt er heerlijk mee spelen 😛 )... maar niet in haar tepels bijten, hoor .... ze houdt er niet van ... zo ben jij gewaarschuwd 😎
En, ja , ze is niet Moldavisch maar Roemeens. Ze vertelde me over haar professionele omscholingsplannen als ze het beroep over een jaar of twee verlaat. En ik feliciteerde haar .... het is het werk dat ik graag had willen doen, maar helaas had ik niet de kans, of liever de moed, om het te doen.
PS : sorry voor mijn gebrekkige Nederlands. Ik ben franstalig.
Zitat von desco am Januar 28, 2023, 7:58 pm UhrWat een plaatje! Heb voor de tweede keer met haar gekamerd na een lange tijd. Deze sessie overtrof de vorige. Intussen heeft ze een nog strakker figuur dan voorheen. Gewoonweg een kanjer waarvoor ik geregeld terug ga naar SS
Wat een plaatje! Heb voor de tweede keer met haar gekamerd na een lange tijd. Deze sessie overtrof de vorige. Intussen heeft ze een nog strakker figuur dan voorheen. Gewoonweg een kanjer waarvoor ik geregeld terug ga naar SS
Zitat von Flyerke am Mai 2, 2023, 8:38 am UhrAfgelopen Zondag mijn eerste kamer gehad met deze Dame,
mooie vriendelijke meid,met een prachtig lichaam leuke babbel,
heel aangenaam op de kamer ik ben zalig verwend geweest,
Ik heb een nieuw favorietje bij 🙂
Afgelopen Zondag mijn eerste kamer gehad met deze Dame,
mooie vriendelijke meid,met een prachtig lichaam leuke babbel,
heel aangenaam op de kamer ik ben zalig verwend geweest,
Ik heb een nieuw favorietje bij 🙂
Zitat von Pierrot am Juli 13, 2023, 12:37 pm Uhr
I can also agree what is said here.
She might provide one of the best blowjob in the club !
She is also the most classy women. Always well dressed and smiling at you.
Sadly she dont kiss. She would be one of the best if she was doing it !
I can also agree what is said here.
She might provide one of the best blowjob in the club !
She is also the most classy women. Always well dressed and smiling at you.
Sadly she dont kiss. She would be one of the best if she was doing it !