Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesAnnaïs
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Annaïs

Annaïs is een Gypsie van 29 jaar. Knap gezicht, lang zwart haar, normaal postuur, siliconen cup C te herkennen aan 2 vlinders achterop haar bovenbenen en een piercing in haar rechterwang. Ik heb haar meegenomen in een trio met Kim (ook een gypsy met piercing in haar rechterwang, maar iets ouder: 32). Het was zeer goed! Annaïs begon alleen met erg minimaal en laf tongzoenen, maar na wat aanmoediging van mij werd dat gewoon goed. De dames konden het goed vinden met elkaar, dus het liep als een trein. Ook fijn dat ze goed Duits spreekt. De communicatie met Kim is toch wat moeilijker. PZC was prima. Bij het neuken deed Annaïs zeer goed en zeer actief mee. Niet gesproken over geld, de dames deden geen upselling en het normale tarief afgerekend. Heerlijk probleemloos. Zonder meer een aanwinst voor Sixsens!

Volgende week wellicht Aïda of Alina eens proberen. Wel grappig dat er ineens 4 van die dames zijn, alle 4 met een piercing in de wang en de nodige tattoos. Concurrentie voor Kim die gisteren ook weer haar normale hoge niveau haalde!

WithHair1960 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960DrDre1978

Ik was ook bij haar in de kamer. Ik kan alleen maar bevestigen wat er gezegd werd. Ze is erg vriendelijk. Doet een behoorlijk goede service. Kuste me lekker. Ik heb alleen de blowjob niet geprobeerd dus de rest was zo fijn ????. Kan haar 100% aanbevelen

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5