Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

28-09 verzilveren kortingskaartje

Zaterdag iets na 11-en reed ik de parking op, ik had mazzel want tegenover de ingang was nog een plekje vrij. Ik leverde m’n kortingskaartje in bij Colinda, ze lachtte, ahh nu heb ik een gezicht bij vergeetachtige beer. Ik zei tja, ook nu ga ik weer een verslagje schrijven dit keer als dank.

Badjas, handdoek, slippers, bandje om m’n pols en naar de lockerruimte. Al rondspeurend naar vrouwelijk schoon, het was drukker dan voorgaande weken.

Eerst een ontbijtje genuttigd, croissantje, kaiser bolletje in het overdekte terras. Heerlijk onder de heaters steeds meer damen en heren kwam binnendruppelen. WithHair1960 kwam terug van z’n eerste kamergang en kwam bij me aan tafel zitten. We kletste wat en niet veel later kwam Lulu erbij zitten. We hadden al afgesproken elkaar te treffen deze zaterdag. Ze was geheel gehuld in het rood, lady in red noemde ze zichzelf.

De kamergang die volgde was weer voortreffelijk. We hadden de kamer naast de toiletten op -2. De koeling stond iets te hard te blazen. Na het innig samen zijn kropen samen onder m’n badjas. Lulu die doorgaans toch al ruim de tijd neemt voor me, bleef nog net wat langer in m’n armen verstrengeld liggen. We kletsten wat en het gestress van de week was weer uit m’n lijf verdwenen. Dankjewel Lulu, alweer bedankt.

Opfrissen en een frikandelletje. Gedurende de dag onder meer gezien: Aïsha, Ariana, Brianna, Cristina, Lia, Liesa, Liliana, Lulu, Mara, Marie, Marissa, Mickey, Mimi, Nikki, Ruby, Vanessa, Vivian, Jasmine,  Margareta, Melissa, Nancy, Natasha, Stacey, Victoria, Lola, Melanie, Pascale, Victoria

Excuses voor alle namen die ik vergeten ben of me niet kan herinneren. Want er waren minimaal 60 dames aanwezig.

Volgende kamer mogen spenderen met Mimi, ook deze was weer fantastisch. Ze had dezelfde soort bikini aan als de vorige keer (zo’n gekruisde) alleen deze had verschillende kleuren. Ze zag er weer wonderschoon uit en rook ook weer heerlijk.

Na de kamer heerlijk genoten van het avondeten. De pulled pork in combinatie met de frietjes en peperroomsaus was TE lekker. Ik heb 2 keer opgeschept en zat echt vol. Dat bevorderde de lust op een derde kamer niet. Naar de bar en tel daarbovenop een paar pilsjes en ik was niet meer te porren voor een kamer. Lulu probeerde me over te halen een triootje te doen met haar en Mara. Ze fluisterde me vanalles in m’n oor en ik zwichtte bijna. Heb haar beloofd een volgende keer wel te doen.

Later in de bar was het lekker druk maar ook weer niet te druk. Je kon nog zitten aan de bar of op een bankje. Er gingen vele flessen wodka doorheen en de sfeer was top. Ik spotte Lola, althans dat dacht ik totdat ik beter keek. Het was (zo bleek later) een Duitse vrouw met de looks (maar zonder tattoos) van Lola, ze droeg wel dezelfde bikini als dat Lola droeg de vorige keer dat ik haar in Sixsens zag. Even later kwam Lola bij haar staan en nog 2 Duitse dames. Beide dames hadden zwart haar en iets voller dan Lola en haar “zus”, eentje een donkere huidskleur. Degene met lichtere huidskleur had tattoos (ook weer een kustattoo op de achterzijde van d’r bovenbeen. Deze 3 dames waren allemaal nieuw voor mij. Ze trokken met elkaar op, feesten erop los en hadden in no-time een fles wodka weggewerkt. Ze hadden zeker een positieve toevoeging op de toch al goede sfeer en ze hadden veel bekijks.

De DJ deed z’n best en er knalde vanalles door de speakers. Toen het op een gegeven moment te lang (naar mijn mening) de Turkse kant op ging ben ik huiswaarts gegaan. Het was ook mooi geweest.

Het was weer een topdag, de crew, de dames, de heren met wie ik heb gesproken, allemaal bedankt. En dit forum bedankt voor het kortingskaartje. M’n volgende bezoek zal pas eind oktober zijn vrees ik.

Bachatero, Agronymus1 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1Wandelaar5dievanhiernaastdoux nôtresWithHair1960