Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

26-04-2025 Kortingskaartje verzilveren

Verzilveren kortingskaartje:

Ik arriveerde om 11:08 uur, iets later dan gehoopt omdat m’n bed zo lekker lag. P1 was vol P2 voor de helft gevuld. Vandaag werd Koningsdag gevierd, en uiteraard had ik me uitgedost in het meest afzichtelijk oranje shirt.

De drukte viel me mee, het zonnetje scheen en het beloofde een prachtige dag te worden.

Toen ik me richting de ingang begaf arriveerde W5 in z’n deugmobiel. Hij had wat moeite met het vinden van een parkeerplaats dus ik besloot alvast naar binnen te gaan. Mijn kortingskaartje werd in ontvangst genomen en ondertussen bekeek ik de decoratie, vlaggetjes oranje drankjes bij de theke, en de dames waren veelal in rood/wit/blauw of oranje kleding gehuld. Sommige dames met een oranje zonnebril (Vanessa/Mercedes) of een oranje kousenband. Leuk om te zien.

Tijd voor ontbijt wat weer prima verzorgd was, oranje muffins met wat pretzels liet ik aan me voorbij gaan. W5 kon de verleiding niet weerstaan en had ook weer z’n welbekende meurende vis weten te vinden. We kletsten wat en m’n clubvrouw betrad al snel de club. Lulu had gekozen voor de rode outfit en het stond haar prachtig. Ze rook weer heerlijk als altijd. Samen wat gekletst en snel wat gedronken in de bar en vervolgens richting kamer.

Het werd kamer 26 en deze was weer voortreffelijk.  Rond een uur of 2 verlieten we de kamer. Een betere start van m’n clubdag kan ik me niet indenken. Lulu is en blijft (voor mij) de beste.

Gedurende de dag weer veel bekende beren gezien en gesproken. Dolletjes met de dames en ook Pavarotti1 en friends mogen ontmoeten. Gezellige groep, beleefde heren die genieten van al het moois dat deze club te bieden heeft. Pavarotti1 was ERG geinteresseerd in een aantal dames maar Vanessa kon op wel heel veel interesse rekenen. Volgens mij hebben de heren met wat dames een hele leuke tijd gehad in de dark room.

Goed, tijd voor een frikandelletje, WithHair1960 kon de verleiding van de bamiblok WEER niet weerstaan. En voor mij tijd om voorzichtig aan weer op krachten komen en een keuze proberen te maken uit de ca. 50 dames die aanwezig waren. Met 1 dame wilde ik persé nader kennis maken. Dat was Kim, ik had haar voor haar vertrek (bijna een jaar geleden) gesproken en “nee” moeten verkopen omdat ik toen mijn kruit al verschoten had. Maar deze dame had wel iets wat me aantrok.

Ik ging haar opzoeken en ze stond vlakbij de douches. Ik ging voor haar staan en vroeg of ze tijd had. Ze was topless en droeg een oranje rokje. Ze heeft een stel mooie (beetje geholpen) borsten en goedgevormde billen. Een wangpiercing, tongpiercing en nog flink wat tattoos. Deze vrouw ademt seks uit en weet het spelletje goed te spelen. Ze pakte m’n hand vast, en als twee verliefde tieners gingen we naar de sleuteluitgifte. Geen wachttijden en meteen door naar de kamer.

Deze was erg goed, Kim is leuk en spontaan in de omgang, zoent erg goed en scoort op alle (voor mij belangrijke) punten goed tot zeer goed. Haar Engels is nog niet heel goed, dus een goed gesprek voeren gaat wat lastig. Zeker een aanrader.

Voldaan verliet ik de kamer, het werd drukker met de heren en dames. Er waren gedurende de dag regelmatig wachttijden maar volgens mij nooit echt lang. De welbekende shotjes waren ook weer beschikbaar voor dames en heren en er werd gretig van genoten. 2 Kamers gedaan, uurtje of 5 en dan begint het getwijfel weer. Nog een kamer? Voor of na het eten? Er waren nogal wat mogelijke kandidaten maar de keuze viel op Daniela. Ik had haar 2 jaar geleden? ongeveer nog gespot in een andere club in het Duitse Haminkeln. Daar niet met haar gekamerd maar nu toch maar eens proberen.

Ik trof haar in de bar onder de trap bij de nooduitgang als je vanaf de kino de bar binnenloopt aan de linkerzijde. Ze was in het wit gekleedt, haren in een knotje, stralende lach, neusringetje, en wat tattoos op haar mooie lijf. Daniela is een leuke vrouw in de omgang, ze doet haar best om je op je gemak te laten voelen. Je kunt er leuk mee kletsen en lachen. In de kamer naast ons was een stelletje erg luidruchtig aan het genieten van elkaar. Toen dat koppel het hoogtepunt bereikten, begonnen Daniela en ik exact tegelijk te applaudiseren. Wat weer een positieve reactie vanuit de kamer naast ons opleverde. Leuk moment (ik denk dat je er bij had moeten zijn). Voor de rest niks dan positiefs over Daniela. Volledige service, leuke sfeer, heerlijk zoenen en pijpen. Weer een dame die ik kan aanbevelen en met wie ik nogmaals ga kameren. Ze vertrekt deze week naar haar thuisland, ze komt terug maar weet nog niet precies wanneer.

3 Geweldige kamers gehad, tijd voor een hapje eten. Frietjes, kipspiesjes en heerlijke satésaus en natuurlijk peperroomsaus. Het eten smaakte weer overheerlijk. Na het eten nog even in de bar gezeten en gekletst. Mijn ogen de kost gegeven aan het vele vrouwelijk schoon. Paar pilsjes en een spa rood om de dag af te sluiten.

Het forum/Sixsens dankjewel voor het kortingskaartje.

De dames met wie ik tijd heb mogen doorbrengen dankjewel voor de fijne tijd.

De overige dames, dankjewel voor het mooie aanzicht en conversaties.

Het personeel, ook bedankt…ik ben niks te kort gekomen.

De heren, tot de volgende….

Bachatero, Flyerke und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5hotmister1985MemeMoosul1957WithHair1960Pavarotti1Assman

Merci voor de leuke ontvangst en babbels en last but not least: de waarheidsgetrouwe info Vergeetachtige Beer, Whithear, Wandelaar 5 en co....

Jullie hebben niet gelogen....

Wij zijn blij met een aantal sympathieke goedlachse mensen te hebben mogen kennismaken...

Tot de volgende,

De mannen van Brugse, Gent en Mechelen,

Wandelaar5, WithHair1960 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960Assman