Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Dinsdag 21 oktober Bezoek 3

Vandaag mijn derde bezoek aan SS gebracht. Het plan van de dag was al gesmeed bij binnenkomst. Ik wilde contact met Annabel, de jonge meid met blond haar en mooie billen. Ik arriveerde om 12:15 uur en het was nog niet druk. Mondjesmaat kwamen er vrouwen naar binnen. Ik sprak veel nieuwe meiden die ik nog niet had gezien. Ow, dat word keuzestress als ik mijn plan niet kan uitvoeren, dacht ik. Omstreeks 12:30 uur zag ik Lili, de vrouw waar ik in mijn eerste bezoek enorm plezier mee heb gehad. Na een  gezellige babbel met haar afgesproken dat ik later op de dag bij haar terug zou komen. En BAM…., daar zat ze op haar vaste plekje net maar een meid bij haar. Het was een nieuwe meid die zich net bij me had voorgesteld. Dat was mijn kans en ben met Annabel in gesprek gegaan. Afspraken gemaakt en met haar naar de kamer. Het was een leuk half uurtje. Ik hou van een goede tongzoen en dat had ze me beloofd. Dat bleef echter beperkt wat wel een kleine domper was. En er was inderdaad geen GFE tijdens ons half uurtje waardoor het herhalingsgevaar klein is.  Na een uurtje rust kwam Lili naar me toe en attendeerde mij erop dat we een afspraak hadden. Dus, dat werd ronde twee. Wat is zij geweldig voor mij. Uitgebreid tongzoenen, gedurende de hele sessie. Ook zij gaf aan  genoten te hebben van de likbeurt die ik haar mocht geven. Leuk gesprek gevoerd. Deze service maakte alles weer goed voor vandaag. Mijn planning voor vandaag is uitgekomen door met deze twee dames te relaxen. Als je het zelf niet probeert, zul je het nooit weten en blijf je dagdromen. Nu weet ik het en kan ik mijn keuze beter maken bij een volgende keer. Maar één ding is zeker…..Lili heeft mijn hart veroverd. Ze vertelde dat ze na volgende week voor 10 dagen naar Roemenië gaat. (Huiswaarts)  Aangezien ik geopereerd word, kan ik voorlopig niet komen maar ik weet zeker dat zij me, na haar vakantie, weer terug ziet.
Uiteindelijk heb ik SS om 17:00 uur tevreden verlaten.

Bachatero, Tropische_verrassing und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5AmourDePariskevinalonevergeetachtige beerWithHair1960Assmaniejtentiejnozzy

Hoi Richke, ik was er gisteren ook, weet jij mss hoe het blonde meisje met groen netpakje noemt?

Lili is idd een topper

Het meisje met groene pakje is Annabel. Ze heeft lang blond haar en kleine moedervlek op haar bil. Ze noemt zich zelf vaak Annabelle. Ze is op 27 oktober jarig en dan word ze 22 jaar.  Reden voor een feestje. Ik kan er  zelf helaas voorlopig niet bij.

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

Tnx voor de info

Het meisje dat met de borsten naakt rondliep, weet je ook haar naam? en heb je eventuele ervaringen met haar?

Quote from alexander on October 22, 2025, 11:33 am

Tnx voor de info

Het meisje dat met de borsten naakt rondliep, weet je ook haar naam? en heb je eventuele ervaringen met haar?

Misschien dames zelf eens aanspreken ?

De meeste bijten niet.

Sommige wel , maar dat kost extra

😆

Assman und Richke haben auf diesen Beitrag reagiert.
AssmanRichke