Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

1e kerstdag bij SS?

Hoi,

ik vroeg me af of mensen vorige jaren vaker tijdens eerste kerstdag bij SixSense waren geweest? Het leek me wel leuk en aangezien kerst lingerie voor mij altijd wel een leuke toevoeging is voor dames ( rode lingerie staan de meeste dames goed. )

Zag ik dus de pop-up staan voor 1e kerstdag maar dat valt dit keer op een woensdag. Zal het dan lekker druk zijn met de dames?  Of misschien dames waarvan jullie weten die het gehad hebben om op 1e kerstdag aanwezig te zijn?

En is de lift waar ik over heb gehoord een leuke toevoeging voor SS? Of is dit puur en alleen voor de minder valide personen gemaakt zodat ze zich makkelijker kunnen verplaatsen?

ik hoor hier graag spoedig meer over.

Ik afwisselend op zowel eerste als tweede kerstdag bij Sixsens geweest. Soms is het twee dagen een vol huis soms maar op één dag of soms de hele kerst wat tam.

Het is dus eigenlijk heel wisselend. Vorig jaar was de eerste kerstdag blijkbaar druk maar de tweede (toen ik er was) niet.

Voor zover ik het weet is het in Sixsens aan de dames zelf om te bepalen of ze wel of niet komen (werken). Ik hoor wel geluiden dat er dit jaar wel eens wat meer dames zouden kunnen zijn dan andere jaren. Ik weet helaas geen namen van dames die blijven omdat ik zelf voor het eerst in jaren een keer over sla.

De lift, is voor iedereen met wat ik tot nu toe gezien heb.

De huidige Miss Sixsens zal zeker aanwezig zijn 🙂

En die liften zijn voor de steltenlopers... nee, iedereen natuurlijk.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5
Quote from vse on December 19, 2024, 7:01 am

De huidige Miss Sixsens zal zeker aanwezig zijn ????

Weet je dat heel zeker dat ze eerste Kerstdag aanwezig zal zijn? Ik heb daar zo m’n twijfels over….

Wandelaar5
Quote from vse on December 19, 2024, 7:01 am

De huidige Miss Sixsens zal zeker aanwezig zijn ????

Toch niet eerste Kerstdag. Ze is net naar huis gegaan en neemt vrij met Kerst.  Als iemand dit jaar nog met Lulu naar de kamer wil, dan zijn vrijdag 27 december en zondag 29 december de laatste mogelijkheden.
Daarna vanaf vrijdag 3 januari weer.

Hmm, waarom niet op 28/12? Heb je haar al voor die dag geboekt? 👿

En ik weet heeel toevallig dat Lulu ook al geboekt is voor 29/12... 😀

Wandelaar5

Als iemand toevallig nog voor de kerst bij SS is? En a.u.b. zou kunnen vragen of Sissy er op 1e kerstdag is? Aan de reviews te zien op deze forum ben ik het meest benieuwd naar deze dame.

DrDre1978 hat auf diesen Beitrag reagiert.
DrDre1978
Quote from Frost on December 22, 2024, 2:30 am

Als iemand toevallig nog voor de kerst bij SS is? En a.u.b. zou kunnen vragen of Sissy er op 1e kerstdag is? Aan de reviews te zien op deze forum ben ik het meest benieuwd naar deze dame.

Ik denk dat ze afwezig zal zijn.

Tien dagen geleden hebben we daarover gesproken en ze was van mening dat kerstdag absoluut geen dag is om naar Six te gaan.

Natuurlijk kan ze van mening veranderen, maar ik denk het niet.

Wandelaar5
Quote from Frost on December 22, 2024, 2:30 am

Ik heb haar gisteren gesproken en het haar gevraagd (stukje eigenbelang) 25 december zal ze sowieso niet aanwezig zijn. Over de andere dagen rond Kerst en oud op nieuw was ze nog niet zeker maar dacht wel enkele dagen te werken.
Maar het blijven vrouwen natuurlijk…

Wandelaar5