Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

14 juli

Het mooie weer gisteren nodigde uit voor een motorrit naar een club met een mooi buitenbereik. Aldus werd deze club de bestemming.

Er is een mega-luifel gespannen tussen de veranda en de buitentoog. Je kan nu dus kiezen voor volop lommer of volop zon. Ook de toog is opgewaardeerd. Een mooie en nuttige verbetering.

Het was de hele dag gezellig druk met niet meer zo hele piepjonge beren. Eén van mijn kamergenotes vertelde me dat zondag familiedag genoemd wordt omdat er dan blijkbaar altijd hetzelfde bezadigde publiek aanwezig is.  🙂

Na de motorrit deed een rondje sauna deugd. De geplande plons in het zwembad is er niet meer van gekomen. De resto was zoals steeds uitstekend en vooral de middagpasta kon me bekoren waardoor mijn calorie-opname helaas weer in de rode cijfers eindigde. Zoals steeds ook moest ik na een zestal uren vertrekken en weet ik dus niet hoe het souper was. Mijn toubib heeft me hoedanook rood vlees sterk afgeraden, dus zo erg was dat voor mij niet.

Ik heb drie heerlijke kamers gemaakt met ene POL Eliza  die ik nog niet kende, ene uit-YY-bekende ROM Vivian en ene POL Martha die ik in deze club al twee keer zeer bevredigend bekamerd had. POL dames hebben toch wel wat, want zowel Eliza als Martha stroomden letterlijk over van enthousiasme.

Ik moet er jammer genoeg ook bij vermelden dat er eigenlijk, voor mijn smaak dan, nauwelijks echt mooie dames aanwezig waren. Mijn drie kamergenotes, de perfecte Infra en de resto hebben dat euvel echter verholpen.

Bachatero, Agronymus1 und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1FlyerkeWandelaar5LoveFromParisdievanhiernaastdoux nôtreswavesDrDre1978Ruud

Ik ben dan wel benieuwd naar je smaak: Brianna, Mimi, Angelina en de nieuwe Amira niet gezien? Marissa, Corina en de Hongaarse Cateleya en Letitia niet mooi genoeg? Ik weet het, smaken verschillen…

Bachatero und doux nôtres haben auf diesen Beitrag reagiert.
Bachaterodoux nôtres

Er is niks speciaals aan mijn smaak. Vergeleken met een aantal dames die ik in andere clubs gezien en bekamerd heb, vond ik het aanbod inderdaad kwalitatief wat tegenvallen. De dames  die je noemt zijn me niet bekend. Misschien waren ze er na 16:00.

Bachatero, Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5LoveFromParis

Gisteren weer een gezellige dag gehad . 3 keer naar de kamer geweest. Carla  .Corry  en Alexandera.

Carla weer terug van 5 maanden afwezigheid

Corry een nieuwe dame lag heerlijk bij het zwembad .

 

Bachatero, Agronymus1 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1FlyerkeWandelaar5doux nôtresDrDre1978

Voor de volledigheid: 60 inkom + 60 Eliza + 60 Vivian + 110 Martha + 10 fooi = € 300 :mrgreen:

Bachatero und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5