Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: peterp095
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Gisteren naar wekelijkse gewoonte naar Sixsens geweest. Gezien alles weer in orde was valt er niet v …In: Zaterdag 6 augustus 22
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Quote from Rob2001 on July 31, 2022, 3:52 pm
Ze werkt voor haar eigen plezier en gaat niet met ie …In: Kinga
vor 2 Jahren
Gisteren weer een relaxe dag beleefd in Sixsens. Omstreeks 1000 u toegekomen en zoals altijd welkom …In: Zaterdag 30 juli 2022
vor 2 Jahren
Dat van de kok kan ik alleen bevestigen, dit keer geen stress aan de grill en geen wachttijd voor st …In: Live from Sixsens
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Inmiddels niet meer live maar kan vorig bericht bevestigen. Weer was uitstekend, genoeg dames voor d …In: Live from Sixsens
vor 2 Jahren
N & N hebben een nieuwe hobby en laten het ook duidelijk merken : beleggen in goud.
Te hopen …In: Natascha/Nancy
vor 2 Jahren
Vind dat er hier maar weinig aankondigingen geplaatst worden.
Waar zitten al die fantasten ?
Z …In: Meeting Point
vor 2 Jahren
Gisteren mijn vrijkaartje gaan verzilveren, waarvoor hier nogmaals dank à W & B.
Mijn verslag …In: Donderdag 21 juli 22
vor 2 Jahren
En waarschijnlijk nog iets langer, vertrek wordt mogelijks nog wat uitgesteld vertelde ze me vandaag …In: Vanessa
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Je mag zeker niet voortgaan op één bezoek laat staat uw allereerste. Ik herinner me nog goed mijn ee …In: Eerste keer Sixsens 14 juni
vor 2 Jahren
Vind ik tof dat je dit wekelijks doet en niet alleen hier. Er zijn nog altiijd teveel ijsberen die m …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Ja eigen badslippers zijn toegelaten.
Betalen doe je achteraf, dame gaat mee naar de lockers, wac …In: Eerste bezoek
vor 2 Jahren
Denk dat Magdalena er niet meer is en Kinga komt maar af en toe,telkens voor één week tot 2 weken.In: Meeting Point
vor 2 Jahren
Spijtig dat je er gemengde gevoelens aan overgehouden hebt. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat i …In: Live from Sixsens
vor 2 Jahren
Ik was er woensdag ook. Normaal ga ik enkel op zaterdag maar dit was een uitzondering. Onlangs las i …In: Woensdag 29 juni
vor 2 Jahren
Voor de verandering eens op een weekdag naar Ss, woensdag weer aanwezig waarna waarschijnlijk een pa …In: Meeting Point
vor 2 Jahren
Het is wel belangrijk om een naam te weten zodat wij deze dame ook links kunnen laten liggen. Daar i …In: Snel verhaal van mijn driedaagse bezoek in het weekend van 17, 18 en 19 juni
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Naar wekelijkse gewoonte gisteren naar Sixsens geweest. Dat het warm ging worden was voorspeld maar …In: Zaterdag 18 juni 2022
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Overal hoor je klagen over de damesaantallen.
Ik hoorde vandaag van iemand ter plaatse dat er dag …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 2 Jahren
Voor zover ik weet nog niet.
Er zijn echter genoeg alternatieven.In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 2 Jahren
Wat een luxe toch, elke week nieuwe ontdekkingen terwijl ze in andere clubs het moeten stellen met 1 …In: Tori
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Dat is een moeilijke vraag met zo’n vage beschrijving. Schattig zijn ze allemaal en uit Roemenie kom …In: Name of the curvy/chubby girl
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Als je bij Mara in de smaak valt mag je een correcte service verwachten. Heb in het verleden meermaa …In: Mara
vor 2 Jahren
Lang geleden dat ik zo kort na elkaar Ss bezocht heb maar afgelopen week was het ideale moment. Dond …In: Hemelvaart en zaterdag....
vor 2 Jahren
Dat er soms weinig klanten zijn kan best zijn maar denk niet dat de oorzaak hiervan direct bij Sixse …In: Woensdag 25 mei
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Ik denk dat de meerderheid van de dames er zeker niet voor te vinden is, en terecht.
Formule zoal …In: FKK
vor 2 Jahren
Neen nog niet
die ging 2 maanden afwezig zijn, weet niet exact sinds wanneer ze vertrokken is
…In: Live from Sixsens
vor 2 Jahren
En nog een goede raad, zeg niet dat je er voor de eerste keer komt want dan kan het best zijn dat ze …In: Upsell
vor 3 Jahren