Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: hotmister1985
vor 4 Tagen
vor 2 Wochen
vor 3 Wochen
Kun je de kortingskaart ook inwisselen als je voor pit stop entree kiest? Dan heb je (vrijwel) grati …In: Pit Stop
vor 4 Wochen
vor 1 Monat
vor 2 Monaten
vor 3 Monaten
vor 4 Monaten
vor 5 Monaten
Volgens mij weet ik dan al wie het is. Levert ze volledige service voor 60/110 per half uur/uur?In: Broeierige dag 20-07-2024
vor 6 Monaten
"Mijn 2e kamer was met Mimi, altijd goed en sensueel. Zacht en teder zoenen en heerlijk pijpen …In: Broeierige dag 20-07-2024
vor 6 Monaten
vor 6 Monaten
vor 7 Monaten
vor 7 Monaten
vor 8 Monaten
Quote from huhu123456 on May 13, 2024, 8:39 pm
@hotmister1985
Ik neem Melis uit Duitsland altijd …In: Zondag 05 Mei
vor 8 Monaten
Quote from pierre on May 2, 2024, 8:04 am
Céline is een prachtige vrouw, ik hou heel veel van haa …In: Celine (Duits/Turks)
vor 8 Monaten
vor 9 Monaten
vor 10 Monaten
vor 11 Monaten
vor 12 Monaten
Als ze silliconen lijkt het me niet de Crystal van enige jaren geleden, of heeft ze recent een boobj …In: Crystal
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Dat voorstel is zo gek nog niet, entree bijv. met 60 euro omhoog, en dan aan de dame die minstens éé …In: Live from Sixsens
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Dan is het me toch gelukt om haar te treffen :), was er al een tijdje naar op zoek door de vele goed …In: Mona
vor 1 Jahr
Een pruik lijkt me sterk, dat zou me zeker zijn opgevallen. Verder had ze een heel wit gebit, gelnag …In: Mona
vor 1 Jahr
Oké apart, gemillimeterd haar had ze zeker niet, maar heel lang zwart steil haar en ook volle billen …In: Mona
vor 1 Jahr
Heb vanmiddag gekamerd met een dame die zich Mona-Lisa noemde. Is dit dezelfde als de Mona uit deze …In: Mona
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
De eerste dame zal Gloria niet zijn, want ze had zeker geen a cup, eerder volle b. Alicia ken ik en …In: Naam dame
vor 1 Jahr
Ik zag afgelopen donderdag een wat oudere brunette met b-cup, lang golvend haar enze droeg een wit s …In: Naam dame
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Ik heb haar donderdag ook gezien, ze heet Lilana. Ze probeerde me een aantal keer naar de kamer te k …In: Lilliana, Roemenie
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Ik schrijf me in.
In: MEI
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Is Mona de nieuwe naam van Flori? Ze komen overeen qua beschrijving en heb Flori al langer niet meer …In: Live from Sixsens
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren